Koca Koca Yalanlar Nilgün Gerçek Adı Boyu Kilosu Sevgilisi Kimdir

Koca Koca Yalanlar Nilgün Gerçek Adı, Boyu, Kilosu, Sevgilisi Kimdir. Kanal D ekranlarında yakında yayında olacak "Koca Koca Yalanlar" dizisinde Nilgün karakterini canlandıracak olan oyuncumuz hakkında detaylı bilgiyi sizler için hazırladık. Limon Film'in yapımcılığını üstlendiği, Osman Taşçı  ve Burcu Alptekin yönetmen koltuğunda oturduğu, Gül Abus Semerci'nun senaryosunu kaleme aldığı dizi yeni komedi dizileri arasına girmeyi bekliyor.


Koca Koca Yalanlar Nilgün Gerçek Adı


Kanal D ekranlarında yakında yayında olacak "Koca Koca Yalanlar" dizisinde Nilgün karakterini canlandıracak olan oyuncumuz'un gerçek adı Selen UÇER'dir.  Selen Uçer, 05 Mayıs 1983 (35 Yaşında) İstanbul doğumludur. İstanbul Avusturya Lisesinden mezun olduktan sonra, kimya mühendisi annesinden ilham akarak Boğaziçi Üniversitesi Kimya bölümü bitirmiştir. Boğaziçi üniversitesi öğrencisi iken Boğaziçi oyuncuları isimli toplulukta tiyatroya oyunculuğuna başlamıştır. Oyuncumuz daha sonra İstanbul Üniversitesi Devlet Konservatuarı Şan bölümünde eğitim görmüştür.


Koca Koca Yalanlar Nilgün Boyu Kilosu Sevgilisi Kimdir


Kanal D ekranlarında yakında yayında olacak "Koca Koca Yalanlar" dizisinde Nilgün karakterini canlandıracak olan oyuncumuz Selen Uçer'in boyu 174 cm. Kilosu 66 kg. dır. Oyuncumuz, 2000 yılında "Dar Alanda Kısa Paslaşmalar" isimli sinema filmi ile ekranlara merhaba demiştir. Selen Uçer'in ilk dizi deneyimi 2003 yılında yayınlanan "Bir İstanbul Masalı" ile olmuştur. 2016 yılında "Şahane Damat" dizisinde Kibar karakterini canlandıran oyunumuz; en son Çukur dizisinde Sena'nın psikoloğu rolünü canlandırmıştır.


Koca Koca Yalanlar Nilgün Karakteri Kimdir


35 yaşında. Müjgan’ın en yakın arkadaşı. Bakımlı, giydiğini yakıştıran hoş bir kadın. Herkesin yardımına koşan, açık sözlü, renkli kişiliğiyle arkadaş ortamının aranılan kişisi. Kocası Şahin ve oğlu Fırat’la kendine göre sakin ve mutlu bir hayatı var. Müjgan’ın çok şanssız olduğunu düşünerek arkadaşına tam destek verecek. Nilgün kocasıyla evliliklerinin şahane olduğunu düşünüyor. Maalesef kocasının yüzüne gülerken arkasından türlü oyunlar oynadığını, karşısına çıkan her kadınla onu aldattığını bilmiyor.

Koca Koca Yalanlar Nilgün Kimdir Youtube Videomuz




#koca koca yalanlar #kocakocayalanlar #oyuncular #karakterleri #nilgün #fragman #izle

71Yorum

  1. Iyi gunler hepinize nasilsiniz iyimisiniz? :)

    Elam gonul kusum evet uyumusdum canim :) iyiyim bitanem o gun gunum fena gecmemisdi hi hi mahallede kadinin biriyle tartisdim :D eee sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  2. Selam Arzum :) evet dun yukleyemedim canim daha dogrusu gurur yaptim o yuzden :D bugunde dayanamayip biriktirdigim paradan goturup kontur aldim :|

    YanıtlaSil
  3. Bu dizi hic ilgimi cekmedi fragmanin izledim guzel bulmadim yinede oyunculara basarilar ama dizinin tutacagini sanmiyorum

    YanıtlaSil
  4. Herkese İyi aksamlar
    Asim😘😘 biricigim nasilsin napiyorsun orda yagmur yagiyormu .))sol yanim bu dizinin fragmanini izledim bende sevmdim
    ZaAs seni çok seviyorum vazgecilmezim 💗❤💞💕💋🌹🌹

    Elam canim kankam nasilsin napiyorsun ne var ne yok
    ZaEl seviyorum😘💋🌹💐🍁❤💜💓💗

    YanıtlaSil
  5. Iyi aksamlar Sol yanim :) Ayyy Zaram yaa hem iyiyim hem kotuyum bi tuhafim ya boyle nasil desem offf :| ya hani benim bi dostum vardi ya sana demisdim ya evlendi sehir disinda yasiyorlar artik gulum astarada yani o geldi onunla konusuyordum hasret gideriyordum :) ona sarilinca daha iyi anladim ne cok ozlediyimi tir tir titriyordum resmen eve geldiyimden beri goz yaslarima engel olamiyorum kizlar neden evlenince gitmek zorundalar off ya :( yok buraya yagmur yagmuyor vazgecilmezim anlasilan oraya yagiyor sen nasilsin ne ediyon? Ayyy bide disim sisti
    ZaAs seni cok cok cok ama cooook seviyorum Gonlumun Sultani :) iyi ki hayatimdasin

    YanıtlaSil
  6. Zara&Asi mutlulugum ❤️12 Ağustos 2018 23:39

    Asim senin adina çok sevindim arkadasin evledikden sonra ilk defami gelidi ? Sol yanim sende iyi ki hayatimdasin bende seni çok ama çok seviyorum sana simsiki sarilib opuyorum💋

    YanıtlaSil
  7. Biricigim burda dun sagnak yagmur yagdi )) bugunde yagacag gibi gozukuyor ) ben yagmuru çok severim )
    Herkese huzurlu geceler Allah omur Verirse yarin gorusuruz insAllah
    Allaha emanet olun

    YanıtlaSil
  8. Aygun & ZaraMUTLULUGUM:)13 Ağustos 2018 00:05

    Yok Zaram daha once iki kez gelmisdi ben bi kez gore bilmisdim :| ayin 19u dogum gunu esinin isi oldugu icin gelemiyecektiler o yuzden bugun geldiler :) ya burda da dun yagacak gibiydi bitanem ama yagmadi bugunde oyle ama yine yagmadi bende cok seviyorum yagmuru sol yanim ozellikle islanmagi :D sanada huzurlu geceler canimin ici bende sana simsiki sarilip opuyorum :)
    ZaAs yerin asla doldurulamaz

    YanıtlaSil
  9. Eee Arzum ben geldim sen yoksun

    YanıtlaSil
  10. Gunaydin DHS ailesi gununuz guzel gecsin nasilsniz

    YanıtlaSil
  11. Gunaydin hepinize mutlu sabahlar
    Gunaydin Zaram seninde gunun guzel gecsin ben iyiyim kiymetlim sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  12. Ya ben dün gece geldim ama diğer sayfaya baktım sadece😖 son yorumlara bakmadım. O yüzden kimse yok sanıp yazmadım😨
    Varım Asim bende. Şimdi Zara söylemeseydi hep diğer sayfaya bakacaktım yine😨 Şimdi Mercanın ilk sınavından geldik😥😥
    Yorumları okumadan yazıyorum da şimdi biraz dinlenince yorumları okuyup tekrar yazarım Asim🎐

    YanıtlaSil
  13. Anladim Arzum :) eee nasilsin? Tamam dinlenmene bak sen :) bu arada kardesin ne sinavi veriyordu ki

    YanıtlaSil
  14. Hep iyi ol sol yanim bende iyiyim bin şukur aksam misafir gelecek isden biraz erken cikib hazirlik yapmam gerek .)) vazgecilmezim senin hesanin onaylanmadimi ?

    YanıtlaSil
  15. Sagol kiymetlim sende hep iyi ol :) kolay gelsin sana yardim lazimsa geleyim Zaram ;)
    yok ya acilmadi hala :( aksama acilir diye dusunuyorum Sol yanim aksam baglandi ya ondan :|

    YanıtlaSil
  16. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️13 Ağustos 2018 19:14

    İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR HEP İYİ OLUN
    KENDİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN
    AŞKIM KOLAY GELSİN ELZA ❤️❤️❤️
    ELAY ❤️❤️❤️❤️ELAR ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  17. Iyi gunler Elam sende hep iyi olda gonul kusum bi goruneyim kacim demissin anlasilan :( zaten dunde yoktun :|

    YanıtlaSil
  18. Iyi akşamlar😎😎 ben geldim🕺
    Meşhur Gül yine geldi demek ay ne güzel Asim😁😁😁
    Dünden başlayayım. Sabah dikiş işim vardı falan sonra alışverişe gittik geldik kardeşimle elbise için bişeyler almamız gerekiyordu😂 ve alacağımız şeylerin yarısını almadan dönmüşüz. En son mağazadan çıkarken arkama baka baka çıktım oysa unuttuğum bişey var mı diye😂 sonra o malzemeleri alınca tekrar dikiş😏 gece 1 buçukta bitti işim. Duş aldım falan 3 te yerime geçtim. Burayada baktım da diğer sayfada kalmışım ben işte. 4 te uyudum. Sabah 7 de kalkıp Mercoyla sınava gittik. Bu arada 2 senelik okula giriyor Mercan onun ilk sınavıydı Asim. Buradaki sistemden bahsetmişimdir daha önce. Mercanın gireceği kesindi ama yinede endişeleniyor insan. Kendi sınavımda böyle olmamıştım😂 ilk sınavı başarıyla geçti. Çarşamba ikinci sınavı ve cuma günü de son sınavı var. Inşallah onlarda da bi aksilik çıkmaz. Okula başvurmaya gittiğimizde babannem şey diyordu. Bi tanıdık lazım okula girebilmek için. Başkada 2 tane kuzenim başvurmuş o okula. Biz kendi amcamızın oğluyla konuştuk okul konusunu. Kuzenlerimde eski bakan olan bir komşumuzla konuşmuş. Babannem bize onlar o komşuya rica etmişler falan diyordu. Hani sizde ona deseydiniz tarzında😏 bende o komşu yalandan hallederim demiştir ya dedim😏 bugün ilk sınavda Mercan geçti sınavı. Kuzenlerimiz fakultesini değiştirerek geçdiler. Yani girmek istediklerine değilde daha 2 ci 3 ci planda kalan fakülteye giriyorlar. Kapak olsun babanneme😏
    Neyseeğ😁
    Benim ilk sınavım 4 -5 e kadar sürmüştü. Merconunkide öyle olur sandım. Baharla görüşmeyi düşünüyorduk. Olmadı.. 12 buçukta geldik eve. Bahar saat 3 te oraya ingilizce kursuna gidiyordu🙄
    Eve gelince de Zaranın Asi seni soruyor dediğini okudum geldim buraya. Sonrada yemek yiyip uyudum. Uyumadan önce Aygülle konuştuk biraz , pek konuşamadık aslında, onun kapatması gerekti. Bende üzerimi değişip uzandım😁 en son uykuya dalmadan önce Aygül mesaj atmıştı bende cevap yazdım falan😂 uyanınca onlar rüyamıydı gerçekmiydi diye düşündüm biraz😂 telime bakıp anladım gerçek olduğunu. Öğlen uykusu çok sersemletiyor beni😏 sonrada yemek yaptım yedim. O sırada modemin takılı olduğu priz lazım oldu wifi yoktu yani. Ve şimdi de biraz dikiş işim var😁 neyseki az kaldı artık😁
    Yarın 12 de teyzemlere gitmemiz gerekiyor Mercanın elbisesine taş tuş yapıştırmak için😏 çarşamba günü Aygülünde doğum günü. Hem Merconun sınavı var. Hemde alışverişe gidilmesi gerek😏 şu dikiş diktiğim oda varya çöplük resmen😂 ipliklerden halı gözükmeyecek neredeyse😏 geçenlerde birgün odanın halini çekmiştim. O kalmıştı galerimde Aynur görünce " bu bardak kimin" dedi😂 бардак rusçadaki anlamında😏
    Valla iyim gökyüzüm😁 elimi yakıyorum. Ayağımı kesiyorum falan ama iyim😂 sen nasılsın??

    Elam kafam gidik benim sonradan gördüm. Düğün perşembe günü başlıyor pazar günü bitecek inşallah. Daha olmadı yani😏
    Sen nasılsın ortak?

    YanıtlaSil
  19. Ya bu arada ne kadar vpn varsa hepsini denedim çalışmıyorlar Asim. Çalışanlarda paralı 😏 psiphon kullanıyordum eskiden. En azından günde 10 dk da olsa çalıştırabiliyordum onu uğraşarak. Onu da sildim başka düzgünü bulmak için . Bulamayınca tekrar psiphonuma geri döndüm. Tekrar yükledim onu. bu sefer o da komple çalışmıyor. Pilava gitmek için evdeki bulgurdan oldum yani😥

    YanıtlaSil
  20. Iyi aksamlar Arzum. Evet gulum gelmisdi bugun gitti cok kiskanc esi var ya izin vermedi disari cikmaga ona sinir oldum :( bugunde burda annesi gilde kalmak istiyordu ama kayinvalidesi yarin gideceksiniz bu gunde bizde kal dedi gitmek zorunda kaldi :| esinin burda isi duzelse buraya tasinacaklar yani bakuya insallah duzelir :)
    insallah sinavlari iyi gecer basarilar kardesine :) gecmis olsun gokkusagim kendine dikkat et elini nasil yaktin cokmu yaktin

    YanıtlaSil
  21. Hm😏 anladım Asim. Hayırlısı olsun Gül için😁
    Yemek buharına yaktım elimi. Az önce sızlıyordu ama şu an geçti😁 turp gibiyim maşallah. Zaten çok yakmadım. Orta parmağım, yüzük ve serçe parmaklarımın yarısı buhara maruz kaldı. hemen krem sürdüm🙄
    O zaman iyi geceler millet bugünlük🕺
    Yarın sabah görüşmek üzere😁

    YanıtlaSil
  22. Gunaydinlar mutlu sabahlar
    Zaram Mutlulugum 8-) Arzum gokkusagim Elam gonul kusum Serpilim bal damlam gununuz aydin neseniz bol olsun guzel bir gun gecirmenizi dilerim :) Nasilsiniz? Sizi coooook SEVIYORUM sitenin guzelleri canlarim :)
    Ekrem bey Engin bey gunaydinlar nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  23. Günaydınn Asim🕺🕺
    Seninde günün güzel geçsin gökyüzüm❤
    Allaha şükür iyiyim ben. Sen nasılsın?

    YanıtlaSil
  24. Sagol Arzum bende cok sukur iyiyim

    YanıtlaSil
  25. Teşekkürler efendim sizler nasılsınz

    YanıtlaSil
  26. İyi gunler arkadadlar nasilsniz
    Asim sol yanim nasilsin napiyorsun biricgim nefes nefese dizizi haftanin hangi gunu saat kacdaydi tekrari var mi ?

    YanıtlaSil
  27. Hep iyi ol😁 abin nasıl bu arada?

    YanıtlaSil
  28. Nefes Nefese dizisi Çarşamba Akşamları Saat:20:00 de Star Tv Ekranlarında Zara Hanım Bilginize

    YanıtlaSil
  29. Hic vazgecilmezim uyukadan yeni duruyorum uzanmisam sen ne yapiyon? Yeni bolumu yarin Zaram ama tekrari ne zaman bilmiyorum

    YanıtlaSil
  30. Sende hep iyi ol Arzum. Abimin durumu ayni deyisen bir sey yok daha doktoru baska doktor onerdi kuzenimin dugununden sonra oraya aparacaklar

    YanıtlaSil
  31. Çok Tesekkur ederim Engin bey

    YanıtlaSil
  32. Ben isden geldim oğluşumla oynadim simdide yemek yapiyorum senin hesabin onaylandimi buarada Eylulum bana mail atti sana selami var

    YanıtlaSil
  33. Hayir Zaram onaylanmadi admin her halde tatilde ilgilenmiyor siteyle. Eylulum gelmismi sonunda aleykum selam kendisi buraya da gelip selam verebilirdi ama neyse sana kolay gelsin canim

    YanıtlaSil
  34. Tesekkur ederim biricigim :))Eylulum bir akrabasnin yaninda orda sebeke çekmiyor evne dondugunde yazacak

    YanıtlaSil
  35. Bu benim ismimi yazmdan gitti

    YanıtlaSil
  36. Hmm anladim Zaram kac aydir akrabasi gildemiymis o yuzdenmi yokdu

    YanıtlaSil
  37. Bilmiyorum.dondugunde kendisine sorarsin

    YanıtlaSil
  38. Herkese iyi geceler Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil
  39. Donduyunde soracam zaten Zaram eee ne ediyon

    YanıtlaSil
  40. Sanada iyi geceler sol yanim

    YanıtlaSil
  41. Anladım Asim. Düğün eylüldemiydi?

    YanıtlaSil
  42. Evet Arzum eylulde. Iyi geceler

    YanıtlaSil
  43. Gunaydinlar hayirli sabahlar

    YanıtlaSil
  44. Günaydın Asim😁
    Herzamanki gibi çok kalabalığız! yine😁 bu gidişle sen ben Zaram üçümüz kalacaz sadece 😏

    YanıtlaSil
  45. Evet Arzum masallah cok kalabaligiz :| eee ne yapiyon

    YanıtlaSil
  46. Şu an internetten saç modellerine bakıyorum Asim. Az önce okuldan geldik. Merjen ikinci sınavını verdi😁 birazdan yine dışarı çıkıcam geçen defa unuttuğum şeyleri almaya😏
    Sen napıyon gökyüzüm?

    YanıtlaSil
  47. Bga izlemek istiyorum ya😍😍 demin bi kızı oradaki bir karaktere benzettim😍 bitanecik dizim geldi aklıma😍 benim makinem Merjenin makinesi, wifi modemi, bilgisayar hepsi aynı odada olduğundan priz sıkıntısı var. Çoklu priz bulabilirsem bilgisayardan cd sini izlicem inşallah

    YanıtlaSil
  48. Kolay gelsin o zaman Arzum. Sac modellerine bakiyordun demek bende dun gece 3e kadar bakiyordum kiyafet almamisam ama sac modellerine bakiyordum. Bende belki teyzemlere gittim ama henuz karar vermedim orada tel iyi cekmiyor diye kararsizam. Kardesinin sinavi nasil gecti?

    YanıtlaSil
  49. Iyi geçti sınavı😁
    Ya bakıyorum saç modellerine ama kendi saçımı iyi yapamıyorum😖 ama bu sefer öğlenden başlayacam kendiminkini yapmaya😥 Aygülle Merjeninkini çabuk yapıyorum zaten😏
    Elbiseye hala karar vermedin mi sen?

    YanıtlaSil
  50. Kendinmi yapiyon sen ben kendim yapsam saatlerce bitiremem. Yok ya Arzum hala bulamadim ki karar vermem icin bulmam lazim begendiklerimde baya pahali oluyor

    YanıtlaSil
  51. Evden gitsek genelde kendim yapıyordum ama düğün evinde herkes telaşlıyken rahat rahat saç baş yapamam ben.
    Yarın kız tarafının düğününe evden gidicez onda kendim yapıcam. Cumartesi günü yaptırıcaz😏
    Bu arada Asim ben yokum bi süreliğine artık🙈 Zaram imoyada girmicem sana da buradan haber vereyim. Zaten şu sıralar sizden başka merak edenimde yok😏 başkalarına haber vermesemde olur.
    Ha sadece 2 gün sonra giricem buraya. Onda da uzun yazamazsam yani size yazamazsam kusura bakmayın şimdiden😢

    YanıtlaSil
  52. Arzum neden girmiyeceksin

    YanıtlaSil
  53. Herkese merhaba
    Asim nasilsin napiyorsun hesabin onaylandimi :) biricgim senin sms geldi sana akasam sana sms atarim seni cok seviyorum olmaza olmazim

    YanıtlaSil
  54. Tamam Arzum iyi eğlenceler seni cok seviyorum cilgnim benim

    YanıtlaSil
  55. Selam Zaram az once telde soylediyim gibi cigirtma yapiyorum kizz sogani yaktim ya yeniden yapmak zorunda kaldim :) buyur gel birlikte yiyelim ;) ben iyiyim kiymetlim sen nasilsin ne yapiyon? Yazar bendede hala acilmadi bende seni cok seviyorum vazgecilmezim :)

    YanıtlaSil
  56. Anladim kendine iyi bak hoscakal :|

    YanıtlaSil
  57. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Ağustos 2018 21:18

    İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ...
    ZUZUM DERT ORTAGIM AŞK OLSUN BEN HER SİTEYE GİRDİGİM ZAMAN ORTAK VARMI DİYE BAKIYORUM SENİ NASIL DÜŞÜNMEM
    İYİ EĞLENCELER ÖMRÜM
    ELArARKADAŞKARDEŞ 🌹
    ...
    AYGÜNÜM BEYAZ GÜLÜM KOLAY GELSİN ÇİKOLATAM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ELAY 🌹🌹🌹
    ...
    ZARAM CANIM KANKAM NASILSIN İYİMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR AŞKIM
    ELZA 🌹🌹🌹
    ...
    SERPİLİM PRENSESİM ELSE 🌹🌹🌹

    YanıtlaSil
  58. Hos geldin Elam kac gundur nerelerdeyin? Sagol canim. Ben iyiyim gonul kusum sen nasilsin iyimisin napion

    YanıtlaSil
  59. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Ağustos 2018 22:59

    AYGÜNÜM BEYAZ GÜLÜM HOŞ BULDUK İYİ SAYILIRIM ANNEM HASTAYDI ONUNLA İLGİLENİYORUM ONUN İÇİN SİTEYE GİREMİYORDUM NE YAPİM ANNEMİN YANINDA OTURUYORUM SEN NE YAPIYORSUN HAYAT NASIL GİDİYOR AFİYET OLSUN BİHTER ÇİKOLATAM
    ELAY 🌹

    YanıtlaSil
  60. Elam gonul kusum gecmis olsun ya simdi nasil peki neyi vardi ciddi bir seyi yoktur umarim... Hayat iste bitanem ya gecip gidiyor oylece bosu bosuna gunlerimi savuruyorum...
    ElAy seni seviyorum

    YanıtlaSil
  61. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️16 Ağustos 2018 00:18

    AYGÜNÜM BEYAZ GÜLÜM TEŞEKKÜR EDERİM ANNEM ASTIM HASTASI
    NE İZLİYORSUN
    ELAY SENİ ÇOK SEVİYORUM 🌹

    YanıtlaSil
  62. Anladim Elam tekrardan gecmis olsun.
    Mahelledeydim simdi girdim eve nefes nefese izliyecem reklam henuz sen ne izliyon

    YanıtlaSil
  63. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️16 Ağustos 2018 01:19