Payitaht Abdülhamit Oyuncuları Vambery Kimdir?

Payitaht Abdülhamit Oyuncuları Vambery Kimdir. TRT 1 ekranlarının sevilen dizisi Payitaht Abdülhamit kadrosuna yeni karakterler ve oyuncular dahil olmaya devam ediyor. Payitaht Abdülhamit dizisinin yönetmenliğini bu sezon başarılı yönetmen Emre KONUK yapacak. Sultan Abdülhamid Han’ın hayatının son 13 yılını anlatan Payitaht Abdülhamid, Kocaeli’nde Seka park içinde dizi için özel hazırlanan dev platoda çekiliyor. Dizinin yeni sezonu 29 Eylül Cuma akşamı izleyicisine tekrar merhaba diyecek.
Payitaht Abdülhamit Oyuncuları Vambery

Payitaht Abdülhamit Oyuncuları Vambery Kimdir Gerçek Adı


TRT 1 ekranlarının sevilen dizisi Payitaht Abdülhamit kadrosuna Vambery karakteri ile katılan oyuncumuzun gerçek adı Güven KIRAÇ'dır. Güven Kıraç
5 Nisan 1960 (58 yaşında) İstanbul doğumludur. Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü mezunudur. 1986 yılından beri birçok televizyon dizisi, reklam ve sinema filminde rol almıştır. Güven Kıraç, iki yıl devlet tiyatrosu sanatçısı olarak çalışmış daha sonra istifa etmiştir. Oyuncumuz, Adana Devlet Tiyatrosu'nda Ağrı Dağı Efsanesi, İki Kalas Bir Heves ve Sıkıyönetim; Gülriz Sururi ve Engin Cezzar Tiyatrosunda 'nda ise Tiyatrocu, Sokak Kızı İrma, Hamlet oyunlarında rol almış; Tiyatro Stüdyosu'nda ise Jean Genet'ın Balkon adlı tiyatro oyununda rol almıştır.


Payitaht Abdülhamit Oyuncuları Vambery Boyu Kilosu Sevgilisi


TRT 1 ekranlarının sevilen dizisi Payitaht Abdülhamit kadrosuna Vambery karakteri ile katılan oyuncumuz Güven KIRAÇ'ın boyu 165 cm. kilosu 74 kg. dır. Güven Kıraç ikinci evliliğini Başak Kıraç ile yapmıştır. Çiftin Maya isimli bir kız çocukları vardır. Güven Kıraç ilk kez 1997 yılında Dostlar Pasajı isimli dizide canlandırdığı Cemal isimli karakter ile ekranlara merhaba demiştir. Güven Kıraç en son 2016 yılında ekranlara gelen Familya isimli dizide Casim Yeltekli isimli karakteri canlandırmıştır.

54Yorum

  1. Günaydınlar herkese😁
    Asim maskeye gerek yok yüzünü iyice bi boya makyajla😂 badana yap😂 kimse tanıyamasın seni😁

    YanıtlaSil
  2. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️ELAR 🌹28 Ağustos 2018 19:23

    İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİYMİSİNİZ İNŞALLAH ..
    ....
    ZUZUM NASILSIN İYİYMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR ORTAK
    CANIMIN İÇİ
    ELARKADAŞKARDEŞ

    YanıtlaSil
  3. Iyi aksamlar
    yok Arzygulum maske iyidir :) ne yapiyon

    Elam nasilsin gonul kusum :)

    YanıtlaSil
  4. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️28 Ağustos 2018 22:11

    AYGÜNÜM BEYAZ GÜLÜM TEŞEKKÜR EDERİM İYİYİM SEN NASILSIN İYİYMİSİN İNŞALLAH İYİSİNİZDİR BİHTER ÇİKOLATAM
    ELAY🌹

    YanıtlaSil
  5. Iyi akşamlar Elam😎 iyim ortak sen nasılsın?
    ElArkadAşKardeş❣

    Selam Asim. Oturuyorum şimdilik gokyüzüm. Sen napiyon?

    YanıtlaSil
  6. Hep iyi ol Elam bende iyim cok sukur Gonul kusum neler yapiyorsun :) ElAy :)

    Bende teyzemlerdeyim Gokkusagim eve geldiyimden beri basimin agrisi tuttu uyumusdum simdi uyandim cay iciyorum buyur birliktte icelim Arzygulum ;)

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun my vaccine🤤 sağol ben almayayım gökyüzüm😔çay istemiyor canım. Akşam akşam nasıl içebiliyorsun ya sen çayı?🤤

    YanıtlaSil
  8. Sagol Arzugulum. Nasilmi iciyorum fincanima cayi suzuyorum 5 dakika sonra yavas yavs yudumlayarak iciyorum ben seker sevmem o yuzden kurabiyele icerim ve ya hurmayla sevdiyim cikolata varsa onunla simdikini hurmayla ictim :D

    YanıtlaSil
  9. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️28 Ağustos 2018 23:39

    ZUZUM HEP İYİ OL ORTAK BENDE İYİYİM ÇİÇEGİM ÇAY İÇİLMEZMİ ÇOK SEVERİM
    SENİ ÇOK SEVİYORUM
    ELARKADAŞKARDEŞ
    ....
    AYGÜNÜM BEYAZ GÜLÜM HEP İYİ OL BENDE İYİYİM BENDE ÇAY İÇİ YORUM KUPADA ÇAY İÇMEK DAHA SEVGİLİ
    AİLEMLE OTURUYORUM
    ELAY

    YanıtlaSil
  10. 😒😒 bende 5-6 şekerli içerim içersem😏 Bu sabah limonlu çay içiyordum my vaccine. Limonu keserken sen geldin aklıma 😏 sonra Ülker geldi . Limonlu profilleriniz falan😒 birden aklıma geldi söyleyeyim dedim😏

    YanıtlaSil
  11. Akşam akşam içilir mi çay zuzu😒 birde siyah çay içiyonuz dimi siz😒 uykunu kaçırır ki çay . Ve tansiyonunu yükseltir😏
    Bende seni çok seviyorum içimi ısıtanım❣

    YanıtlaSil
  12. Iyi geceler Arzygulum iyi geceler Elam seni cok ozledim Serpilim

    YanıtlaSil
  13. Tünaydınn🕺😁
    Asim, Elam, Zaram, Serpilim, Ekrem abicim, Engin abi😁 mutlu, huzurlu günler😁

    YanıtlaSil
  14. Iyi gunler herkese gununuz guzel gecsin :)

    Tunaydin My rainbow :) sanada mutlu huzurlu gunler ne yapiyorsun

    YanıtlaSil
  15. Kiraz mevsimi izliyorum my sky🙂 sen napıyon?

    Kızlar Aygülün selamı var herkese

    YanıtlaSil
  16. Sende selam soylersin Arzygulum ve cok ozlediyimi sevdiyimide :) bende uzaniyorum simdi uyurum herhalde uykuma engel olan olmasa cunku cok yorgunum ayaklarimi hiss etmiyorum dugun hazirliklari beni bitirdi off :|

    YanıtlaSil
  17. Söylerim Asim zaten yarın falan tekrar konuşacağım. Bugün moralim bozuktu ayıp oldu kıza biraz soğuktum😖 ben gidip depresyona gireceğim my sky😖 iyi geceler

    YanıtlaSil
  18. Neyin var bir tanem sen iyimisin neden depresyona giriyorsun my rainbow sanada iyi geceler

    YanıtlaSil
  19. Arya, Miho, Eylül , Hatice yok😖 Bi Esma vardı o da dün pek girmedi falan depresyona girdim😖
    Neyse Asim Günaydınn🕺🕺🕺 site ikimize kaldı vuhu🕺🕺

    YanıtlaSil
  20. Gunaydin Arzygulum :) hmm anladim tez zamanda gelirler insallah. Evet my rainbow ikimize kaldi bizden baska kimse yok :|

    YanıtlaSil
  21. :) site sen asi ve zara'nın zaten :)

    YanıtlaSil
  22. Selam Ekrem bey nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  23. Nasılsın my sky😁😁
    Sitenin daimi yorumcuları Ela, Zara, Serpil, sen ve ben zaten😏 diğerleri gönül eğlendirip gidiyorlar🙊😖 kabullenmesi zor ama farkında olduğumuz gerçek bu😖😔 şu sıralar ikimiz kaldık. Yakında bikaç günlüğüne yalnızda kalabilirsin Asim😔 1'ne wifi kapanacak. Ama en geç pazartesi buradayım. O da en geç ihtimal😁 birşey daha var. Dün imoda bitane vpn reklamına rastladım. Hemen mesaj attım o hesaba😏 karşılıksız vpn vermiyorlar maalesef😏 para biriktirip vpn de alacağım yakında😎 heryere girebileceğim inşallah😎
    Az önce okul alışverişinden geldik😂 beğendiğim çantaları aldırttım Ayoyla Mercoya😂 veee bi kolyeye aşık olmuştum onu da aldık şükürler olsun🕺 annemle Mercoda bunu napcan ya. Ne abuk sabuk şeyler alıyon dediler. Anneme "tarz olmak kolay değil" dedim tabi içimden😂 Mercoda görecek gününü😒 3 kız kardeş hepimiz benim böyle aldığım , aldırttığım ya da yaptığım takılarla geçinip gidiyoruz😒 o Mercoşa taktırmayacağım bu kolyeyi😒

    YanıtlaSil
  24. 😎😎😎 teşekkurler abi😎😎😎

    YanıtlaSil
  25. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️30 Ağustos 2018 19:05

    İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR NASILSINIZ İYİYMİSİNİZ İNŞALLAH İYİSİNİZDİR
    ...
    EKREM BEY KIRILDIM SİZE BEN YAZIYORUM ARADA YOGUN OLDUGUM İÇİN GİREMİYORUM
    ...
    ZUZUM AYGÜL SELAM SÖYLE
    ORTAK

    YanıtlaSil
  26. Söylerim zuzum konuştuğumda😁 itina ile kalp yapıştırılır ortak😂 ben kendi hissemi sana veririm Elam kırılma😙
    Iyim ben sen nasılsın canım?

    YanıtlaSil
  27. haklısın kırılmada seni nasıl es geçerim ben

    YanıtlaSil
  28. Teşekkürler Asi sen nasılsın

    YanıtlaSil
  29. Bu arada 30 ağustos Zafer bayramınız kutlu olsunn✌

    YanıtlaSil
  30. Iyiyim Arzygulum sen nasilsin? Iyi bari fazla uzun zaman degilmis :) ayrica kimse yazmayinca bende yazmam zaten deli gibi yalniz takilip kendi kendime konusacak degilim ki :( yani yalniz kalmayacam :| hmm peki sen demiyormuydun vpn calismiyor diye yazarada gire bilecenmi
    cok fenasin ya my rainbow ben de kardesinin yerine olsam aynisindan alir takarim sana inad :D ben kolye kullanmam pek kolye alicam diye giriyorum bileklik alip cikiyorum kupe ve bileklik seviyorum bide saat yuzuk hic kullanmiyorum :)

    Elam gonul kusum iyi aksamlar cok sukur iyiyim sen nasilsin?

    Cok sukur iyiyim Ekrem bey

    YanıtlaSil
  31. Arkey Madhubala30 Ağustos 2018 22:10

    Prenseslerım ben geldımmmm

    YanıtlaSil
  32. Arkey Madhubala30 Ağustos 2018 22:12

    Yola çıktımmmmm.Yarın bol bol yazarım.Hepınızı çok sevıyorum.Bıraz uzgunum .Annem çok agladı.Aklım onda kaldı.Of yaaaaa

    YanıtlaSil
  33. Vpn çalışmıyor zaten google playdekiler😏 bunların nasıl çalıştıracaklarını bilmiyorum daha😏 kazıklanmazsam yazarokura da girebileceğim inşallah😊 Benimde en sevdiğim aksesuar bileklik my vassine. Kışın da atkı çok severim😏 ama zaten genel olarak takısız dışarı çıkmam ben😍
    Takma adım süslü oldu zaten😂

    YanıtlaSil
  34. Hosgeldin Serpilim bende seni cok seviyorum bal damlam sag salamat evine catasan insallah :) hi hi yalniz kalmiyacam Arzygulum ;)

    Hmm anladim bir tanem insallah girebilirsin suslu 8-) atki benim asla kisin takmadan disari cikmiyacagim aksesuarim okul yillarimda ne cok vardi 25 falan olardi her alisverisde alirdim annemde varindi neye alirsan derdi bende bu renkde degil bu desende degil falan derdim sonradan az aldim yani simdi toplam 9 tane var eskiden aldiklarimida teyzemin kizlarina verdim :) atki kullandigim icin bogazli kazak falan asla giymiyorum eldivende kullanamiyorum o yuzden hic yok kar yagandada eldivensiz oynadigim icin ellerim donuyor ama bi tane almam sart my rainbow daha cok karla oynamam icin :D bu sene umarim kar yagar gecen kis yagmadi :(

    YanıtlaSil
  35. Ha. Eldiven ben parmak ucunu kesip kullanırdım😏
    Off gökyüzüm. Hani senin sinirini bozan bi konu var ya özel hayatında. Bizimde gündemimizde o var dünden beri. Sinirim bozuluyor. Çocuk gibi beni ikna etmeye çalışıyorlar. Dahada sinirleniyorum. Bi ağlamama bakar zaten konu. Zaten sinirden ağlayacak duruma geldim ama tutuyorum kendimi annemi üzmeyeyim diye😖 ya sabır. Herkes kendi pişmanlığını bizde gidermeye çalışıyor. Ya da o öyleydi bu böyleydi falana giriyorlar, başka hayatlardan örnek veriyorlar. Ben de " ben o değilim" diyorum😂 bu seferde kendini herkesten üstün mü görüyorsun diyorlar😂 çıldıracağım ya. Iyi bir gözlemci olduğumu ve Allahın herkesin kalbine göre vereceğini düşünüyorum ben🙄

    YanıtlaSil
  36. Sanada gelmisler yani ne deyim gokkusagim bolca sabir diliyorum sana ;) cok iyi bilirim o baskilari ikna etmeye calismalari baskalarini ornek gostermeler falan filan bir suru sey ben artik alisdim dalga geciyorum artik onlar sinir oluyorlar ve pisman oluyorlar konustuklarina ki kac zamandir kafam rahat en sinir bozucu baskalarini hic olmadik seviyesiz insanlari ornek gestererek konusmalari neyse Arzygulum hakkinda hayirlisi olur insallah

    YanıtlaSil
  37. Neyse😏
    Bu gece de dikiş dikeceğim zaten. Wifi vpn derken para lazım. Iyi geceler ben kaçtım

    YanıtlaSil
  38. İyi geceler canım kenndim❤

    YanıtlaSil
  39. Herkese yi geceler

    Elam canım kankam seni çok özledim. aşkım nasılsın iyimisin ne var ne yok herşey yolunda mı
    Kankam kördüğümü izliyormsun ben içça öldükden sonra izlemeyi bırakmışdımım fakat yeniden izlemeye başladım Akaş la Miti için izliyorum Elam Defnem döndü mü onu çok özledim)
    ZaEl seni çok seviyorum

    Serplim prensesim hoş geldin Sefa getirdin İstanbula döndün mübende seni çok özledim ve çok seviyorum nasılsın canım iyimisin köyde neler yaptın enişte de köye geldi mi

    Asim Elam Serplim Ülker in size çok selamı var sizi çok özlemiş
    Herkese huzurlu geceler

    YanıtlaSil
  40. Gunaydin herkese hayirli sabahlar

    Sende selam soylersin sol yanim

    Anladim Arzygulum sana kolay gelsin o zaman

    YanıtlaSil
  41. Hoscakalin ben artik yazmiyacam yani yokum ama sizi asla unutmuyacam hepiniz cok deyerlisiniz

    YanıtlaSil
  42. Asi sen yazardaki hesabı neden kapattın ve neden bidaha yazmıyacaksın ki bir acıklama yapmadan nasıl gidersin bunu bana nasıl yaparsın ya aslında nedenini bilmiyorum sana sürekli açıklama yapmadan cidden yoruldum artık neyse ben yazardaki hesabı mı kapatıyorum

    YanıtlaSil
  43. Iyi günler Elam, Zaram, Serpilim😁 nasılsınız?

    YanıtlaSil
  44. Arkey Madhubala31 Ağustos 2018 23:34

    Arzum çok şükür ıyıyım.Sen nasılsın

    YanıtlaSil
  45. Arkey Madhubala31 Ağustos 2018 23:36

    Asım nereye gıdıyorsun?Saka yapıyorsun degıl mı?İnşallah sakadır

    YanıtlaSil
  46. Arkey Madhubala31 Ağustos 2018 23:41

    Hoşbulduk Zaram.Aleykum selam.Koy hayatı iş guç gezı derken 62 gun su gıbı geçtı.Sızlerden ayrı kalmak benı çok uzdu.Sen nasılsın?Neler yapıyorsun.Bende bugun bıraz temızlık yaptım.Daha 3 gunluk ışım var.Bıraz yoruldum.

    YanıtlaSil
  47. Arkey Madhubala31 Ağustos 2018 23:42

    Elam ben çok ıyıyım canım.Sen nasılsın?

    YanıtlaSil
  48. Bende iyim Serpilim😁 hatta çoook iyiyim🕺🕺Temizlik konusunda kolay gelsin sana canım😚

    YanıtlaSil
  49. Elam, Zaram, Serpilim, Ekrem abi, Engin abi iyi geceler sizlere:)

    Bizim wifi herhalde son nefeslerini veriyordur. Ben kısa bir süreliğine kaçtım. Zuzum, Zaram, Serpilim sizi çoook seviyorum. Iyi ki varsınız canlarım😚

    Geldiğimde bugün ki gibi bi güzellik abidesi istemiyorum Zaram ona göre. Bilmiş ol 🙄

    YanıtlaSil
  50. Arzum Bende seni çok seviyorum iyi ki varsın canım
    wifni çabuk açtır fazla özletme kendini görüşmek üzere kendine iyi bak Allaha emanet ol kardeşim 😘😘

    YanıtlaSil
  51. Serpilim iyi olmana sevindim hep iyi ol canım ben iyi olmaya gayret ediyorum.)) Nitatta düğün yaptık) Serpilim Kolay gelsin canım

    YanıtlaSil
  52. Asi:Uzur dilerim Zaram1 Eylül 2018 06:21

    Zaram seni ne kadar uzduyumu farkindayim inan cok pismanim herseyi bi anlik sinirle hic dusunmeden yaptim en son isteyeceyim sey seni uzmek kirmak ama aptalca davranarak yaptim oyle gidiyorum demek kolay ama senden vazgecmem hic kolay senden gercekten kopamiyorum seni oyle seviyorum ki en kucuk seyde bile canim yaniyor tum kalbimle ozur dilerim soz seni bidaha boyle uzmuyecem lutfen ozrumu kabul et beni birakma ben seni birakamiyorum sevmekden vazgecemiyorum bidaha boyle davranmiyacam...

    YanıtlaSil