Çukur Dizisi Ersoy Kim? Çukur Oyuncu Kadrosuna Katılan Ersoy Kimdir

Çukur Dizisi Ersoy Kim Çukur Oyuncu Kadrosuna Katılan Ersoy Kimdir. Çukur Dizisi 2. Sezonuna bomba bir giriş yaptı. Sevilen dizi ÇUKUR ilk sezon finalinde kadrosundaki bir çok karakteri senaryo gereği öldürürken; ikinci sezon ile yeni oyuncular dizinin kadrosuna dahil oldu. Bugün sizlere Çukur mahallesinin yeni hakimleri Karakuzular Çetesinin önde gelen adamlarından biri olan Ersoy karakterini tanıtmaya çalışalım.

Çukur Dizisi Ersoy Kim Gerçek Adı Nedir


Show Tv ekranlarında yayınlanan fenomen yapım Çukur Dizisi'nin ikinci sezon kadrosuna dâhil olan Ersoy karakterini canlandıran oyunumuzun gerçek adı: Mehmet Yılmaz AK'tır. Mehmet Yılmaz AK, 08 Şubat 1986 Diyarbakır doğumludur. Oyuncumuz, lise zamanında oyunculuk ile ilgilenmeye başlamış akabinde lisans eğitimini Kadir Has Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nde tamamlamıştır. Mehmet Yılmaz AK, üniversite oyunculuk eğitiminden sonra özel tiyatrolarda oyunculuk kariyerini ilerletme şansı yakalamıştır. Oyuncumuz, aynı zamanda oyun yazarlığı yapmış hatta 2008 yılında yazmış olduğu Beşinci Basamak adlı oyunu Mitos Boyut yayınlarından misyon ödülü almıştır.


Mehmet Yılmaz AK ( Çukur Ersoy ) Boyu Kilosu Sevgilisi Kimdir


Çukur Dizisi kadrosuna Ersoy karakteri ile katılan Mehmet Yılmaz AK'ın boyu: 178 cm. kilosu: 77 kg. dır. Mehmet Yılmaz AK'ın bilinen bir sevgilisi bulunmamaktadır. Oyuncumuz televizyon ekranlarına ilk kez Eflâtun Film yapımcılığında 2013 yılında ekranlarda yayınlanan Bende Özledim dizisi ile merhaba demiştir. 2014 yılında sevilen yapım Yalan Dünya dizisine konuk oyuncu olarak katılmıştır.

Mehmet Yılmaz AK, 2014 yılında Kaplan Film imzalı ve Semih Kaplanoğlu yönetmenliğinde çekilen The Grain isimli filimde Paul karakterine can vermiştir. 2015 yılında Dönüşüm Film imzalı yönetmen koltuğunda Onur Ünlü'nün oturduğu Ceset isimli filimde İhsan karakterine can vermiştir. Mehmet Yılmaz AK, 2017 yılında Show Tv ekranlarında yayınlanan fenomen dizi İçerde kadrosuna Yaşar karakteri ile dahil olmuş ve geniş bir beğeni kitlesi yakalamıştır.
Çukur Dizisi Ersoy Kim? Çukur Oyuncu Kadrosuna Katılan Ersoy Kimdir
Çukur Dizisi Ersoy Kim? Çukur Oyuncu Kadrosuna Katılan Ersoy Kimdir

Çukur Dizisi Ersoy Karakteri Kimdir


Çukur Dizisi Ersoy karakteri, dizinin ikinci sezonu ile beraber dizinin senaryosuna dahil oldu. Çukur mahallesini ele geçiren Karakuzular Çetesinin önde gelen adamlarından olan Ersoy karakteri, çetenin diğer elamanlarının aksine giyim tarzı, konuşması ve hareketleri ile oldukça dikkat çekiyor. Karakuzular Çetesinin başı Çeto'nun adına hitap eden ve işlerini takip eden bir karakter Ersoy.

114Yorum

  1. TuNCaYiST_ArzyGüL25 Eylül 2018 18:31

    Ay yeni sayfaaa💃💃💃 ulan Ersoy dün sen miydin (Salihti galiba ismi) Salih babanın resmini yere atıp üzerine bastıran😡😡 "Mefta" imiş😡 yakında sen mefta olacaksın😡
    Unutmadan😣 dün niye benim "Cafe"min sloganını hashtag yaptınız sayın çukur şeyleri🤤 Çukurheryerde imiş😒 o Cafe her yerde olarak kullanıldı 3 sene önce😒 başka tag bulun. Çukurdiriliş falan yapın artık😒 her yerde eki Cafe'ye yakışıyor sadece. Twittera girebilseydim bunları tag'a yazmasını bilirdim ama giremiyorum işte😏

    YanıtlaSil
  2. Ayyy yeni sayfa sukurler olsun :)
    Sizde anlasilan yaris falan duzenlenince yollar kapaniyor bizdede oyle otobuslerin yollari bile deyisiyor :|
    Ay Arzym sen dugundenmi kacacaksin tamam ben kaciririm seni ;) simdiden stres basladi demek bide rahatim diyordun :)
    nasil gelinlik hayalin var ne tarz seviyorsun kafanda bi model varmi

    YanıtlaSil
  3. Bugün başladı stres ya Asim🙈 kafamda taşsız tuşsuz balık model olmayan bişey var🙄
    Teyzem kaza geçirmiş ya. Kayınpederi, kayınvalidesi ile beraber kaza yapmışlar. Şimdi haber geldi🤒🤕😔

    YanıtlaSil
  4. Yaa buyuk gecmis olsun durumlari nasil peki Arzym insallah kotu degillerdir

    YanıtlaSil
  5. Yok ciddi bişeyleri yokmuş galib a🤤 annem hastaneye gitti şimdi bende uzanıyorum

    YanıtlaSil
  6. Anladim Arzym.
    Ya db ya girsene bir yazilanlari oku meric agliyor galiba :D Aygulum tokat atti da kendisine ;)

    YanıtlaSil
  7. Zaram galiba gelmiyeceksin :( gelseydin db ya girer gulerdin :) ayy biri var o kadar alingan gereksiz bi tipki anlatamam

    YanıtlaSil
  8. Şimdi gördüm ki😏

    YanıtlaSil
  9. Serpilim Elam siz neden yazmiyorsunuz?
    Aygulum ya gel burda yazisalim db da degil

    YanıtlaSil
  10. Yorumum verilirse bende yazdım sana orada Asim😏
    Aygül. Aykıl Arzu demenin karşılığı oluyor😂 her Arzu deyişinde Aykıl diyeceğim sana😉

    YanıtlaSil
  11. Ya o ne cesit isan anlamadim ayy cok guldum ya Arzym ona bir seyler yazmamak icin kendimi zor tutuyom ha hay icimdekileri gidip yazsam yerin dibine girer :D

    YanıtlaSil
  12. Kiz o ne surat isaresi oyle :)

    YanıtlaSil
  13. Arkey Madhubala25 Eylül 2018 23:31

    Çok geçmiş olsun Arzum.Durumları nasıl

    YanıtlaSil
  14. Arkey Madhubala25 Eylül 2018 23:33

    Kızlar tebrık edıyorum.O m ye gıcık olmaya başlamıştım

    YanıtlaSil
  15. Serpilim gicik da ondan :)

    YanıtlaSil
  16. Ne yapiyorsun Serpilim

    YanıtlaSil
  17. Aman ya boşversenize😏 yazmayın siz de oraya😏 büyütelecek bişey yok ki😏😂 daha büyüklerine alıştığım için o sinirlendiremedi bile beni😏

    YanıtlaSil
  18. TuNCaYiST_ArzyGüL25 Eylül 2018 23:53

    Serpilim şimdi gördüm yazdığını. Ciddi bişeyleri yokmuş galiba. Teyzem iyi . Kayınpederiyle kayinvalidesinin kolu kırılmış. Yoğun bakımdalarmış ama hayayi tehlikeli bir durum yok çok şükür 🙈 Annem hala eve gelmedi. Birde hastane de şehir içinde değil. 40 dk lık yol😏 bikaç saate gelir herhalde eve annem

    YanıtlaSil
  19. Bunu kime dedin be😂 hiç bişey anlamıyorum ben😂

    YanıtlaSil
  20. Arkey Madhubala26 Eylül 2018 00:18

    Tekrar geçmiş olsun canım.Kızlar amnemle tel goruşmesı yaptıgım için yazamadım

    YanıtlaSil
  21. Of bu Merjen huzur vermiyor ya😒 illa mesajlaşmamı okuyacak😒 yakın takipteyim ya nereye gitsem dibimde bitiyor😏

    YanıtlaSil
  22. Ay hayatı yazacaktım🤤 yalnış yazmışım🤤

    YanıtlaSil
  23. Ya ben diger eski sayfaya yazdim..yine enson yorumlari okumadan🙈gecmise girerek...okumadiniz sanirim Asim ..
    Serpil ablam nasilsiinn☺
    Hii anladim Arzu ama ben Aykili sevmeye başladim 😎 ben seni Arzu olarak tanidim ne yapiyim ilk ne isimle tanirsam onu kullaniyorum Asimede Aygun diyemiyorumki 😳

    YanıtlaSil
  24. Buarada Arzu gecmis olsun kaza gecirenlere..eskiden yani kucukken derdim keske beni araba carpsa herkes sevgisini daha fazla gosterse herkes etrafimda donse sana bisey olmasin falan diye soyleseler derdim 😂😂😂hastacilik kynamaya merakli cocuktum😄😄😄

    YanıtlaSil
  25. Arzym benide sinirlendirmedi ki zaten :) nesine sinirlenicem cok komik benim icin 8-) kiz teli ver Mercanda yazsin seni cekistirelim biraz ;)

    YanıtlaSil
  26. Aygulum diyer sayfaya giremiyorum ki netim cok kotu acilmiyor sayfa

    YanıtlaSil
  27. Anladim Asim ..seninde net felcli galiba ..napiyosun Asim ben yerimdeyim yani yataktayim uyucam bugun biraz yoruldumda pek bisey de yapmadim ama yorgunluk basti beni nedense ..uyucam ben kendine cok iyi bak Zarinomla konusursan selam soyle onu ozledigimide..iyi geceler Asim
    Iui geceler herkese
    Iyi geceler ozlemini cektigim tum dostlarim😢

    YanıtlaSil
  28. Onun teli var zaten yarin söylerim buraya yazmasını😂dedikodumu yapın benim. Gormemiş gibi yaparım Asim😏

    Nickimde Arzu yazsa da söylemiştir ilk tanıştığımda asıl ismimi Aykıl😝 ya eskiden takmıyordum ama Arzy denmesine alıştım. Bazen türkler Arzu dese bile tersleyebiliyorum🙈🤤 bide sen türkmen olup Arzu deyince kıl oluyorum😏 kendi ismimden milletimden gayet memnunum çünkü ben.Arzu nicki arkadaşlarım zorlanmasın diye yazıyordum sadece😏

    YanıtlaSil
  29. Diğer sayfadaki yorumunu okudum şimdi Aykıl😝
    1 sene sonra hiç girmeyeceksin yani?
    Bu arada Esma zaten okuyamayacaksın diye mail atmadı. Sen ona yazdıysan yazar o da okuyabildiğini öğrenince🙄

    YanıtlaSil
  30. Asim, Serpilim db'ye yazmaz mısınız lütfen ya😣😣😢 siz yazarsanız bende yazarım😂 yerini bilsin herkes ayağınızı denk alın yavşamayın babınba yazarım😂 halbuki yazmak istemiyorum oraya😏
    Şuradaki sayılı kisi hariç kimseden hayır yok😏
    Benimde öyle deneyimlerim oldu geçen sene instada bi kız musallat oldu. 1 günde en sevdiğim falan diye storyler attı. Sonradan da ben lezim galiba seni farklı seviyorum dedi😂 Allaha yakın benden uzak ol diye engelledim tabi onu😂
    Birde Resul abinin sitesinde Sema vardı. Asim sen bilirsin😄 bikaç gün vardı ama şimdi yok sonuçta. Çok rahatça yavşayabiliyor insanlar yalandan😏

    YanıtlaSil
  31. Sen konustunmu Esmayla?yazmadi yani..bana yazicam demisti ..sen yazdiginda yazicam dememisti..neyse ben mail atarim ozaman ona...
    Soylemistin tabikide ama Arzuya alistim ben ..milletle ne alakasi var bunun anlamadim😟.evet evlenince girmicem...

    YanıtlaSil
  32. Imon olsaydı sende konuşurdun Esmayla😏
    Milletle şu alaka. Sen Arzu deyince kendimi özenti hissediyorum. Kendi ismimi reddetmişim falan gibi😏

    YanıtlaSil
  33. Hi evet imom olsaydi en kolayiydi rahatca konusurduk 😐anladim ozaman ben Arzy derim oyle hissediyosan ama bazen Arzuda kacabilir
    Uff uyumak istiyorum ama uyuyamiyorum bu nasi bi duygu bilen varmiiiii😨😨😨😨😨

    YanıtlaSil
  34. 😏 tamam bende Aygül diyeyim😏 uyumak için erken sanki😂
    Uykunda bi gelemedi acaba başına bi iş mi geldi aq😂😂 en sevdiğim ikinci esprik 😂

    YanıtlaSil
  35. Asi buraya giremiyormuş ya benimde db de yorumlarım geç çıkıyor ki😢😢😢

    YanıtlaSil
  36. Erken derken saat 1 bacim uyumam lazim sabah basimda dikilicek insanlar coktan uyudu😂😂😂😂
    Uf maile girmeyi denedim baglanti yok diyp duruyo kapatip tekrar actim olmuyo ucak moduna koyup actim yinede olmuyo ..nedense artik maile yazmak iatemiyorum cok zor girmek ya😢
    Neyse ben uyucam😴😴😴😴😴😴😴😴

    YanıtlaSil
  37. 1 benim için biraz erken😏 biz zekiler geç uyuruz😎 bilimsel olarak bilinen bir gerçek😂 iyi geceler o zaman sana😏 Esmaya söylerim okuduğunu

    YanıtlaSil
  38. Sonunda acildi ya kac saattir bekliyorum girilmiyor netten kendi kendine cikiliyordu
    Aygulum canim bir sene sonra yazmiyacakmisin yani ama neden? Ne demek oluyor simdi bu off :( bende edho izliyom ay isigim Zaram yarin yazar herhalde yazmasa iletirim tabiki :) iyi geceler sana tatli ruyalar

    Arzygulum tamamdir canim gelsin bi guzel dedikodunu yaparim gozlerinin onunde :D turkce biliyor dimi?

    YanıtlaSil
  39. Tabiki biliyorlar türkçe. Yarın okuldan gelince yazar kendisi zaten boşluktaydı🙄

    YanıtlaSil
  40. Iyi geceler o zaman herkese.

    Elam yaa sen nerdesin ortak😢😢

    YanıtlaSil
  41. Birinin önceliği olmaktan daha güzel bir mevki bilmiyorum😑

    YanıtlaSil
  42. Arzym sen yazma deyince benim icimden yazmak geldi ya ;) hiii emet Sema vardi o kadar sohbetim yoktu ama kendisiyle

    YanıtlaSil
  43. Arzym sen yazma deyince benim icimden yazmak geldi ya ;) hiii evet Sema vardi o kadar sohbetim yoktu ama kendisiyle

    YanıtlaSil
  44. Anlamadim bu yazdigini

    YanıtlaSil
  45. Aşağıda yazdığım sadece bir sözdü öylesine.
    Semayla biliyorum sohbetiniz yoktu da kıskanmıştın diye biliyorsun sen de dedim😏

    YanıtlaSil
  46. Hmm sen onu diyon :) bende db da olani sandim

    YanıtlaSil
  47. Hmm sen onu diyon :) bende db da olani sandim

    YanıtlaSil
  48. Iyi geceler my rainbow 8-)
    Iyi geceler canlar :)

    YanıtlaSil
  49. Gunaydinlar :)
    Zaram gonlumun sultani :) Aygulum ay isigim 8-) Arzygulum gokkusagim :) Serpilim bal damlam 8-) Elam gonul kusum :) Ekrem bey 8-) Engin bey :) hepinize hayirli sabahlar gununuz aydin neseniz bol olsun mutlu huzurlu gunler dilerim :) nasilsiniz iyimisiniz insallah iyisinizdir :)

    :) AsZa 8-) AyAy :) AsAr 8-) AySe :) AsEl 8-) Iyi Ki Varsiniz ;) :) 8-)

    YanıtlaSil
  50. Db de Semamı vardı😏 hiç bilmiyorum onu. Günaydınlar😖😖 gece hiç uyumadım. Teyzemin kayınpederi vefat etti gece 3 gibi😖 2 de uyumuştum. Sonra da annemin telde konuşma seslerine uyandım. 10-15 dk sadece teyzemi sorup konuşuyor sandım😖 sonra dinledim birden bire vefat etti falan diyor😲 kardeşime sordum kim öldü diye😖 bize dün gece durumları iyi demiştiler. Arabayı kayınpederi kullanıyormuş. onun kolu bacağı ve kaburgasında kırık varmış. Kırıklar iyileşir ya diye rahattık bizde

    YanıtlaSil
  51. Uzuldum Arzym allah rahmet eylesin mekani cennet olsun basiniz sagolsun sevdiklerine ailesi ne allah sabr versin teyzenlerin durumu nasil peki

    YanıtlaSil
  52. Arkey Madhubala26 Eylül 2018 11:52

    Aygul um ıyıyım.Bırazcık oksurugum vardı.Ilaç içmiştım.Uyku yaptı heralde.uyuya kalmışım.Gunaydın canım

    YanıtlaSil
  53. Arkey Madhubala26 Eylül 2018 11:57

    Aygul um ıyıyım.Bırazcık oksurugum vardı.Ilaç içmiştım.Uyku yaptı heralde.uyuya kalmışım.Gunaydın canım

    YanıtlaSil
  54. Arkey Madhubala26 Eylül 2018 11:58

    Arzum basınız sagolsun.Allah yakınlarına sabır versın

    YanıtlaSil
  55. Arkey Madhubala26 Eylül 2018 11:59

    Arzum basınız sagolsun.Allah yakınlarına sabır versın

    YanıtlaSil
  56. Arkey Madhubala26 Eylül 2018 12:01

    Yagmurlu bır Istanbul sabahından gunaydınlar prenseslerım.Gunaydın Aygunum.Ben iyiyim canım .okulda mat dersındeyız.Ela nerelerdesın

    YanıtlaSil
  57. Teşekkürler Serpilim. Günaydın. Ya keşke buraya da yağsa yağmur😖😖

    Sağol Asim. Mercoya diyeyim ben burayı

    YanıtlaSil
  58. Ha teyzem iyi gibi hala hastanede hala . Annemde onun yanında

    YanıtlaSil
  59. Tunaydin herkese
    Nasilsin Asim😊
    Bende iyi gibiyim annemi hastaneye yerlestirdik ..gecen tedavisinin uzerinden 6 ay gecti her 5 .6 aydan tedavi goruyo yuksek tansyondan..neyse biraz canim sikkinda😐
    Hep iyi ol Serpilim😊
    Başiniz sagolsun Arzy

    YanıtlaSil
  60. Arkey Madhubala26 Eylül 2018 14:15

    Çok geçmiş olsun Aygul um.

    YanıtlaSil
  61. Arkey Madhubala26 Eylül 2018 14:16

    Burada sadece yagmur yok.Ruzgar ve soguk da var.Kış gelmiş gıbi

    YanıtlaSil
  62. Sağol Aygül

    YanıtlaSil
  63. Bizde ondan istiyoruz ya Serpilim. Klima açıyoruz hala evde😖

    YanıtlaSil
  64. Bu arada geçmiş olsun acil şifalar

    YanıtlaSil
  65. Aygulum gecmis olsun canim acil sifalar dilerim annene canini sikma ay isigim insallah iyi olur :)
    Arzym Mercanla bugun konusamiyacam insallah baska bir gun konusuruz
    neyse kizlar ben kacar kendinize iyi bakin

    YanıtlaSil
  66. Zaten Mercoda naz yapıyor. Işim var yazmıcam dedi🤤 nereye kaçıyorsun sen Asim?

    YanıtlaSil
  67. 'Beş dil biliyormuş ünlü kişi
    Ünlü ve saygıdeğer
    Bir de türkçe öğrense
    Altı eder.'

    Cemal Süreya #Türkdilbayramı

    YanıtlaSil
  68. Sagol Asim Serpilim Arzy
    Bugun gece annemin yaninda hastanede yaticam gunduzleri ablam geceri ben olucam galiba belki gunduzde ben kalirim cunku evede biri lazim yengemde hamile oldugu icin bide as ermesi zor geciyo onun ..onuda goturduk bugun hastaneye
    Neyse herkese iyi gunler

    YanıtlaSil
  69. Anladim Arzym ya isim vardi o yuzden
    Aygulum annene tekrardan gecmis olsun o zaman yazamiyacaksin dimi

    YanıtlaSil
  70. Hm tamam😖😖 off içim yanıyor ya yine😖 dün gece uyumayıp gündüz uyudum. Ona da biraz sersemledim tabi😖

    YanıtlaSil
  71. Bende gece duzgun uyuyamadim 4 gibi uyuya kalmisim 5de durdum ama yataktan amcam babam ise gittikden sonra durdum uyuyor gibi yapiyordum yoksa annem kahvaltilarini bana hazirlatacakdi sabahda hic uyumadim simdide basim catliyor ilac aldim uyuyum dedim uyuyamadim :( senin icin neden yaniyor?

    YanıtlaSil
  72. Ya bilmiyorum ki gözümden ateş çıkıyor gibi🙄 klima açılsa da üşüyorum🙄🙈 ben acayip stres yaptım ya evlilik meselesini🙄 of ki ne of🙄
    Benim ağrıkesicimde bitmiş ilaçta içemiyorum. Şimdi uyusam 2 ay sonra uyansam ne güzel olurdu🙄 erken uyuyacam bugün 😖 iyi geceler Asim. Bu arada 1k da yazdığını gördüm. Doğru düşünmüşsün🙄

    YanıtlaSil
  73. Evlenme o zaman.
    Iyi geceler Arzym

    YanıtlaSil
  74. 😒😒😒 evlenmek istemiyorum mu dedim ben😒😒😒

    YanıtlaSil
  75. Iyi geceler Asim 😊 bizde saat 7 bucukta 😂😂internet dun gece calismadi bide erkenden uyuduk hastanedeydikya ..ya Asim icinde 3 hasta olan bi odadayis teyzenin birine klima olmuyomus yani yatamiyomus acmiyo klimayi gece uyuyamadim gozjm uykuda ama beynim uhuyamadi bide uzerine ney denirdi diya iste iairan sey varya sinek degilde digeri o vardi odada benim de kanim tatli oldugu icin😉😂😂😂surekli beni isirdi ya neyseki o teyzenin yaninda krem varmis onu surunce isirmadi bidaha..AsiCanimm ben internet cektigi ve kontorumun oldugu surece burdayim😊maile girmeyi deniyorum ama acilmiyo bi turlu baglanti yok diyp duruyo gelenlerede. Akamiyorum gerce yazan varsa tabi😅
    Iyi gecer iyi uykular herkese
    Zarinom seni accayip ozledim😢

    YanıtlaSil
  76. Gunaydin herkese nasilsiniz?
    Arzym sana evlenmek istemiyorsun diye demedim ki sitres yapacagina evlenme dedim ;)

    Aygulum iyi geceler ne yazdigin zaman gunaydin zamani :) biz ona agcakanad diyoruz titdilide diyoz turklerde sivrisinek diyor galiba benide cok isirir sagolsunlar beni cok severler oyle kremde suremiyorum ben guzelce yesinler beni :)
    Elam bir ses verda nerdesin merak ediyom seni

    YanıtlaSil
  77. Arkey Madhubala27 Eylül 2018 11:24

    Gunaydın Asım.Gunaydın prenseslerım.

    YanıtlaSil
  78. Günaydın Asim, Serpilim😋😋 nasılsınız😋

    YanıtlaSil
  79. Arkey Madhubala27 Eylül 2018 12:18

    Ben ıyıyım Arzum .Aen nasılsın?Hava çok soguk.Dondum

    YanıtlaSil
  80. Iyi aksamlar herkese

    kizlar Aygulum Serpilim Zaramla konusdum buranin eski sayfalari duzelene kadar dbda yazacak sizide bekliyor haberiniz olsun orda Elif dizisinin 765 bolum ozetinde yazacagini soyledi

    YanıtlaSil
  81. Arzym ben iyiyim cok sukur sadece cok yorgunum sabah uyandigimdaan beri canim cikti ya anneme yardim ediyordum tursu falan yapiyordu kisa hazirlik iste simdide basim agriyor yorgunluktan ilac aldim uyuyacam sen nasilsin neler yapiyon

    YanıtlaSil
  82. Ay ne güzel ya Serpilim😍😍 burada hava +28°C 😖 oda sıcaklığına bile geçemedik daha😖 bende iyiyim😁 bugün biraz daha iyiyim çok şükür😁

    Kolay gelsin Asim. Biz bu sene hiç bişey yapamadık ya😢 ne turşu, ne salça, ne de komposto😔 ben iyiyim🙄 uyku , yemek düzenim birbirine girmişti ya bugün düzeliyorum şükür😖erken uyuyup erken kalkmak hiç bana göre değilmiş bunu anladım bugün😖

    YanıtlaSil
  83. En iyisi hazirin alip yemek Arzym anneme boyle diyorum oda sen oyle yaparsin diyor tabiki oyle yapicam diyorum kimdi ya bunlarla ugrasan :) Erken kalkmak iyidir ama erken ben uyuyamiyorum hic yemek duzenindemi bozulmusdu zaten yemek duzenin yoktiki gece bile yiyordun :D
    Kizlar nerdesiniz ya

    YanıtlaSil
  84. Ya bence kendin yapmak daha güzel🙄 hazırı pek sevmiyorum ben ya😏
    Var olan yemek düzenimde bozuldu demek ki😂 ne bileyim😏
    Napıyosun my sky? 😔 Ben Deliha izliyorum ya😥😥

    YanıtlaSil
  85. Bizim evdede osman pazarlama izliyorlar My rainbow bende onu izliyom :| ben tursunun hazirini sevmem ama ev yapimi hazirini satanlar da var bazen kisin bittiyinde ondan aliyoruz biz :) recel desen hic sevmiyorum zaten eskiden bazilarini severdim ama simdi hic bir meyvenin recelini sevmiyorum :|

    YanıtlaSil
  86. Hi 😎 ne güzelmiş😎 bende reçel sevmem, ama çilek ve portakal reçelini seviyorumdur ya. Çileği seviyorum da portakalı bilemiyorum😂

    YanıtlaSil
  87. Ben cileyi eskiden severdim ama simdi onuda yemiyorum daha dogrusu yiyemiyorum midem bulaniyor hemen :| bide poratakal recelimi oluyor hic bilmiyorum markete gidince bakicam

    YanıtlaSil
  88. Tabiki var öyle reçel 🤤🤤 benim canım sıkılıyor ya🤤

    YanıtlaSil
  89. Neden Arzym?
    Burda hic gormedim ondan bilmiyom

    YanıtlaSil
  90. Bilmiyorum neden😖ben uyuyayım en iyisi ya😖 iyi geceler Asim

    YanıtlaSil
  91. Tamam Arzym iyi geceler o zaman

    YanıtlaSil
  92. Arkey Madhubala28 Eylül 2018 02:22

    Aygul um gızem yazmış db 29 bolume.iui geceler prenseslerım

    YanıtlaSil
  93. Şu çamaşır makinelerinin işi ne zor ya😔 zavallılar 800 kere dönücem diye garip garip sesler çıkartıyorlar 😖 Allah yardımcıları olsun😖

    YanıtlaSil
  94. Gunaydin hayirli sabahlar
    Serpilim dun yazdigimi gormedinmi dbya giriyorsun ama soylediyim sayfaya girmiyorsun Zaram orda yazacak sizede soylememi istedi db da elif dizisinin sayfasinda yaziyor

    YanıtlaSil
  95. Günaydınlar herkese:)

    YanıtlaSil