Çukur Dizisi Halil Kimdir? Çukur Halil Sermet Yeşil Çukur Kadrosunda

Çukur Dizisi Evsiz Halil Kimdir Sermet Yeşil Çukur Kadrosunda. Show Tv ekranlarında yayınlanan fenomen dizi ÇUKUR sezona bomba gibi bir başlangıç yaptı. Koçavalı ailesinin elinden kayıp giden çukur Mahallesinde hükmeden Karakuzular çetesine karşı mücadele son hız devam edecek. Çukur dizisinin ilk sezonunda oyuncu kadrosunda bayağı bir eksilmeye gidilmişti; çukur dizisinin 2. Sezon oyuncu kadrosuna ise yeni oyuncular katılmaya devam ediyor.
Çukur Dizisi Sermet Yeşil Kimdir

Çukur Dizisi Halil Kimdir


Çukur Dizisi kadrosuna Halil karakteri ile katılan oyuncumuzun gerçek adı Sermet Yeşil'dir. Sermet Yeşil, 1 Ocak 1977 (41 yıl yaşında) Eskişehir doğumludur. Hacettepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü mezunudur. Ankara Devlet Tiyatrosu, Ankara Sanat Tiyatrosu ve Tiyatro Anadolu’da görev aldı. Halen Eskişehir Şehir Tiyatroları oyuncularındandır. Aynı zamanda Yeditepe Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nde öğretim görevlisi olarak çalışan Yeşil, televizyon ve sinema çalışmalarına da devam etmektedir. Rol aldığı yapımlar arasında, Gişe Memuru, Kosmos, Kaç Para Kaç, İlkbahar-Sonbahar, Hiçbiryerde gibi sinema filmleri ile Leyla ile Mecnun, Mor Menekşeler, Eski Hikaye ve Şubat gibi televizyon dizileri yer almaktadır.


Çukur Dizisinde Vartolunun yeni silah arkadaşı olacak karakterlerden biri olan

#çukurdizi #çukur #cukurdizi #cukur #showtv #arasbulutiynemli #yenidizi #sermetyesil

111Yorum

  1. İyi akşamlar herkese🤨🤔 ama kimse yok tabi🤨🤨🤨🤨 Aynurellam, Asim siz gelin bari🙄🙄 dedikodu yapak😂🤣

    YanıtlaSil
  2. Ya ben burayı böyle görünce üzülüyorum ya😶😶 başka arkadaşlarımı çağıracağım ama bu seferde mevcut sitede var olanlar yabancı hissedip yazmayacaklar🤗🤗🤗 Litfin litfin liftin. Buraya gelin🤗 DHS'ne ihanet etmeyin☺

    YanıtlaSil
  3. Şu anda iki tane yorum yazdım ve geri sildim. Yalnış anlaşılacağım kalp kıracağım diye😶
    Niye buraya yazılmıyor ya. 🤨

    YanıtlaSil
  4. Iyi aksamlar Arzym senin wifi kapanmamismiydi bugun gelmezsin saniyordum

    YanıtlaSil
  5. Iyi geceler Ekrem abi, Engin abi:)

    YanıtlaSil
  6. Kendi netimle giriyorum Asim. Onu da Mercodan çaldım aslında😂
    Yarın gideceğim inşallah wifi yi ödemeye. Bugün yetişemedim

    YanıtlaSil
  7. Hi hi hirsizlik yapiyon yani ;) eee dunurler geldimi gunun nasil gecti

    YanıtlaSil
  8. Geldiler gittiler. Ya çok güzeldi günüm😂 wifi nin kapanacağını hesaba katmamışım. Aynurla beraber yorum yazacaktık yoksa🙄arada bi sinirlendim sonra heyecandan geberdim kızardım morardım falan😂😂 ya Aynurların wifi bu ay açılmalıydı. O anlatsın geldiğinde bugünün nasıl geçtiğini🙊🙈🙉 çünkü heyecandan rezil olduğum anlarım oldu😂

    YanıtlaSil
  9. Yarın 1k dan fotoları atacağım sana my sky

    YanıtlaSil
  10. Guzel gecmesine sevindim Arzym :) eee neden sinirlendin peki

    YanıtlaSil
  11. Anneme sinirlendim ya normalde odamda oturuyordum. Iki dakika salona çıktık. O iki dakika tüm moralimi bozdu annem😔😔😖çok kırdı şu ponçik kalbimi😖😖 sonradan düzeldi herşey ama o yarım saat falan mralim bozuk oturdum😢

    YanıtlaSil
  12. Kiz evde misafirler varken hemde dunurleriniz sen odandami oturuyordun :)

    YanıtlaSil
  13. Iyi geceler Arzyn

    YanıtlaSil
  14. Iyi gunler canlar nasilsiniz? :) :) :)

    Serpilim hos geldin bal damlam demek telini kaybetmisdin bende merak ediyordum seni neyseki bulmussun

    YanıtlaSil
  15. My rainbow neredesin?

    YanıtlaSil
  16. Selamunaleykum kızlar)
    Dün Arzy yorumları okutmuştuda sadece Asi vardı. Bu günde Serpilim yazmış:)
    Nasılsınız bakem?
    Bu dhs sayfası neden zor açılıyo acaba. Dakika falan bekletiyor. Zor yanı. Ya Arzy o günü anlata anlata bitiremem benya😁😁 aslında telefonu uzattığın anda yazmak istedim tuhaf oldum. Hep bir tuhaflık zaten😕 Ulan Arzy sen çok şanslısın bence. Çünkü sende ben var😂😂Bende şanslıyım 😊 Babam bu gün doğum günü olacak kızın partisine izin vermiyor. Ama seninkilere sormama bile gerek yok💃🏼💃🏼💃🏼💃🏼 o kırmızı arabayla aynı adam sürse her yere giderim ben çok eğlenceli😎😎😎 tabi yanımda sen olursan. Tek başıma korkarım. Dünde zaten öyle gideriz sandım olmadı😕 teyzenle gittik gitmeli yerimize ve ben o an anladım ki kendim size geldiğimde biraz fazla para vermişim😒😒😒 o adamda bolyar sagbol jigim diyenson neyse olan oldu.
    Evinizde gördüğüm yumurtaları herkesden sordum ben😂😂😂 ilk defa görünce. İlk Aygülden, sonra Mercodan sonrada senden sordum😁😁 Anneme anlattım her şeyi joralam bolup gidipsing diyyar. O kabaçkili şeyi sabahına pişirip satın güzel geçer dedim. Göreris dedi. Gerçektende onun tadı muazzam 😍
    Yakubyng sınıfdaşını ilk başdan sevmedim ben nedense. Kumaşları görürken kendi şeylerinide dahil ettiğinde kahkahamı saklayamadım. İnşallah anlamamışdır. Kumaş derken en çok kendi seçtiğin shfony, mlnluklarını bide yengsizine ba-yıl-dım🤩🤩 Kumaşların hepsi güzel zaten. Türkiyeye gidecek teyzende anlıyor galiba kumaştan. Güzel güzel diye nasıl bulduğunuda söyledi. Teyzende taksistle bütüüün yoly konuşarak gitti. Bende akıllı girl olarak dinledim😇😇Bagyrdan yer almış falan filan. Bide o arabadayken bile obiznoy kelimesini duyuyorumya😂
    Diğer teyzeni görünce kaçmak bilen boldum🙄🙄 soruşturmaya başladığında hiç o kadındır diye tahmin bile etmedim. Hemen sana oraya gidelim diye ordan uzaklaştım😂😂
    Eve gelince 9 olmadan uyumuşum. O kadar yorulmuş olmalıyımki)))
    Görüşmeden önce hep yazışmamız bittiğinde seni seviyorum Arzym derdim. Görüşmeye başladığımızdan beri fark ediyorumki fazla demiyorum. Hem seven insan bence söylemez hiss etdirir. Okula gittiğimde kızlar soruyo şöyle oldu falan filan diye anlattım sonra Yazjemal diyyor ki bizde böyle arkadaşda olmamış. Bende kıskananlar çatlasın dedim🙈🙈🙈🙈 iyi kide demişim.
    Şimdi okuyorumda Morardım kızardım neya hahah ben bayılırsın sandim. Bikezdaha öyle olursa Rahıma arama demeliyiz. O an bir kızardın. Bide erkek taraf dunurmu denilyı ne işte onlar geldiğine o odadan bu odaya koştuğunda. Sen koşuyorsun diye bende koşuyorum😂 Bir sürü foto çektiler. Kısacık vaktin içindede yanılmıyosam bana daha yakın otur dedin. O fotoda nasıl çıktık onu merak ediyorum. Gelen torunlarda ikiside tatlıdı bence😇 ama pis pis bakmasıda vardıda bana neyse😒😒
    ASİM biz Arzyyla ayrı odada oturduk. Yanımıza geldiler. Erkeğin 2tane ablası, abisinin karısı torunları ve bir kadın olarak geldiler. Yediler, içtiler bir sürü foto çektiler ve diğer odaya gittiler. Bizse Arzyyla onları konuşyoruz. Kardeşi Mercoda yanımızda oturacaktı. Annesi oturtmadı. Sen ne yapıyorsun burda diye😄 Güzel gündüya.
    Arzy fotoları wifi açılınca banada gönder☹️☹️☹️☹️ Bizde wifi yok😭😭😭 ben dün Eylül 30u sandım. Oktyabr diye aklımın ucuna bile gelmedi.

    YanıtlaSil
  17. Ohaa anlattığım fazla şeyde yok onca yazmışım

    YanıtlaSil
  18. Bide eski günleri konuştuk. 3 sene olacak nerdeyse o 3 seneyi. Eski dbdeki yorumlardan falan. Okullarımızdan konuştuk. Sonra ben Arzydan Great Britain, Skandinaw devletlerini sordum. O başka şey diyyo ben başka. Onu unutayım deme ha. Ben yine wifisizim. Wifili olunca araştırırsın bana gösterirsin o Birleşen dediğin devletleri😊😊
    Gelinliğine ne zaman gidiyorsunuz? Kesinleştimi? Onu anlatırsın😜😜 şu an verdiğin çikolatalarını yiyorum😌😌😌😌 annem palawdan işgarlerini dadırdı. Alin yiyin toy palawy dio. Bende hayir anne daha dugun pilavi degil bu diyyorum. Olsun oda olacak diyyo🤗🤗

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Aynurum iyiyim sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  20. Arkey Madhubala2 Ekim 2018 19:21

    Asım kaç gundur telefonumu arıyordum.Ecz de bankonun ustundeydı.Çalışan bayan çekmeceye koymuş.Şarjı da bıtmış.Ara yok.Tara yok.Bır de ustune fıyart lıstelerını koymuş.Muhammed de çekmecede bısey ararken bulmuş.Çok sevındım.Telefon almaktan kurtuldum.

    YanıtlaSil
  21. Arkey Madhubala2 Ekim 2018 19:25

    Hoşbuldum Asım.Ben ıyıyım canım.
    Okuldan geldım.Ev ışı yapacagım.

    YanıtlaSil
  22. Arkey Madhubala2 Ekim 2018 19:27

    Ben çok ıyıyım Aynur um.Malum okul ev hayat çok yorucu.Bu aralar uzerımde bır agırlık var.Ama yıne de neselıyım.Sen nasılsın canım

    YanıtlaSil
  23. Arkey Madhubala2 Ekim 2018 19:28

    Zaram ve Elam neden hıç yazmıyor?

    YanıtlaSil
  24. Arkey Madhubala2 Ekim 2018 19:29

    Arzum ben geldım.Sen yoksun.

    YanıtlaSil
  25. Arkey Madhubala2 Ekim 2018 19:30

    Ası kıprensesım neler yapıyorsun?Nasılsın

    YanıtlaSil
  26. Serpilim hep iyi ol bitanem sana kolay gelsin allahdan telini baska yerde unutmamisan canim :) bende iyiyim sayilirim sifayi kaptim o yuzden halsizim ozlemisim hasta olmagi ohhh misss gibi :D hastalik gibisi yok be Serpilim dokunan yok istediyim kadar uyuyorum bugun oglen kalktim uykudan :)

    YanıtlaSil
  27. Esas siz iyi olunda kiz Asi hastaliginda iyisi olurmu hich. Deme oyle. Saglik onemli bishey. Sagligin yoksa duzgun bir hayatda yok sayilir. Ogretmen gibi oldum ha😁 ne ozlemishim be sizi😘😘😘😘 Serpilim hep hep heeeerep nesheli ol zaten. Yuzundeki tebessum hich ayrilmasin☺️☺️ Shey ben nasilim. Anlatayim. Iki kuchuk kardeshlerim gelince yemek yapayim diye parmagimi fena yaktim( hala kaniyo hala su gibi bishey chikiyo. Iyileshmiyo yani. Ilk bashda chok kotuydu:/ sinifdashlarim parmagimi gorup iyda iy yapiship😒😒😒 sanki degishik bishey. Sanki kendilerinde oyle bishey olmuyo😒 neyse ishte benim halim. Hep hasta Aÿnur.
    Bu yil okulda son senem vuhu😎😎ne chok bekledim😁
    Bu gun 2sene almadigim pasaportumu aldim. Onada chok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  28. Arkey Madhubala2 Ekim 2018 22:31

    Asım.Aynur um çok geçmiş olsun.Prenseslerım bıraz daha dıkkatlı olun.Saglık onemlı.Kıyamam ben sıze

    YanıtlaSil
  29. Selam ben geldim Serpil'im ya benim İnternetim yoktu o yüzden bugün pek fazla yazamadım Az önce açtırdık interneti ve sondan sonra da ablam Lara gittim.
    İyi akşamlar Asim Nasılsın?

    Ayy Aynurrrr😂😂😂 sakinleştirici içtim az önce. Ölüyorum aq

    YanıtlaSil
  30. Şimdi biraz etkisini gösteriyor sakinleştirici😂 off yine bayılmanın eşiğindeydim😂 sanırım Benimle yan'da Masal bir yerde bayılıyordu. Aq Masalı o kadar iyi anlıyorum ki şu an😂 şu düğünden kaçma işini tekrar bi düşünmeye başladım. Ayyh cidden ölüyorum. Anla işte Aynurellam imodan yazdığında da dünkü gibi olmuştum. Sende dalga geçtin😡😡siz benim ne çektiğimi nereden bileceksiniz😭😭 telefonun yüzüne bakamamıştım ya o gün😭 amk benim niye telefonum var. Bu Graham Bell niye icat etti ki telefonu😭 çok gereksiz bişey😭😭 girebildiğinde imoya gir Aynurellam dünkü fotolari attim bide bugünkü ayılıp bayılma nedenimi anlatayım😭😭😭
    Ulan unutmadan benim sağ gözüme bişey oldu ya😂 sabah kalktım sağ gözüm küçülmüş😏😔 dün hangi kem gözlünün nazarı değdiyse artık😔 ben gece biraz daha sakinleşip tekrar yazarım dünle ilgili. Şimdi çok fenayım😢

    Asim 1k dannn resim attım sana da

    YanıtlaSil
  31. Serpilim bal damlam cok sagol :) ben halimden memnunum hastaligin tadini cigariyom ;) eee ne yapiyon canim

    Kiz Aynur ben hasta olmagi severim sadece bogazim agrimasin sesim batmasin yeter malum sarkiciyim ya yoksa konser falan veremem ;) :D yani konusmadan duramam sesim batinca da konusuyom evdekileri biktirana kadar ama sonrasindada ben yoruluyom o zaman zevkli olmuyor :) bu arada gecmis olsun
    gecmisler olsun sana gecmis olsun :)

    YanıtlaSil
  32. Iyi aksamlar Arzym cok iyiyim canim hasta oldum tadini cikariyom sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  33. Hi ne güzel ya😂 bende tırnağımı koparttığımda 2-3 gün mecburi şeyler dışında hiç yürüme demişti doktor😂 çok sevinmiştim. Yan gelip yatıp wifi nın tadını çıkarmıştım😎 moralini bozmuyorsa eğer hasta olmak güzel ya bence Asim😎 iş yaptırmıyorlar😂

    Ben şu United Kingdom'u araştırayayım hemen. Aynura kapak yapayım😎😂 kendime kapak oluyormuş şimdi haha😂

    YanıtlaSil
  34. Aynurrrrrrrr😎😎😎😎😎😎😎😎😎 ben haklıyım vuhuuu. Haberi kopyalıyorum şimdi:
    "Birleşik Krallık Ülkeleri: İngiltere, Kuzey İrlanda, Galler ve İskoçya
    Asıl adı Büyük Britanya ve Kuzey İrlanda Birleşik Krallığı ya da kısaltılmış haliyle Birleşik Krallık. Türkiye’de ısrarla kullanılan adı ise İngiltere! Yalnız ülkemizde değil dünyanın pek çok yerinde yaygın bilinen ismi İngiltere. Ancak bu yanlışı yazının başında düzeltmekte fayda var çünkü İngiltere diye bir devlet yok. Devlet – ülke farkından girersek İngiltere diye bir ülkenin varlığından söz edebiliyoruz ancak İngiltere diye bir devletin varlığından söz edemiyoruz. Çünkü İngiltere’nin sınırları belli olan bir ülke olmasına karşın devlet yapılanması yok. Birleşik Krallık çatısı altında bir ülke demek daha doğru.
    Birleşik Krallık’ın oluşumunu İngiltere’nin dünya sahnesine çıkışları diyebileceğimiz I. Elizabeth dönemine kadar götürebiliriz. Kısaca hatırlayacak olursak Elizabeth’in öldüğünde varis bırakmaması üzerine taht İskoçya Kralı VI. James’e geçmiş, kral her iki devleti de -ayrıca İrlanda Kralı- yönetiyordu. Ancak yaşanan iç savaş her iki devletin de tek elden yönetilmesi zorluğunu ortaya koymuş 1707’de İskoçların öncülüğündeki Birleşme Yasası ile Büyük Britanya Birleşik Krallığıoluşturulmuştu. 1801 yılında İrlanda’nın da katılmasıyla Büyük Britanya ve İrlanda Birleşik Krallığı adını almıştı. 1922’de ise İrlanda bağımsızlığını kazanacak ve ayrılacaktı. Ancak Kuzey İrlanda 1973’te Birleşik Krallık’a katılacak ve daha sonra hepimizin bildiği bir savaş süreci yaşanacaktı.
    Günümüzde ise dört ülkeden oluşan yapısıyla Birleşik Krallık hala birliğini koruyor. İki yıl önce İskoçya’nın bağımsızlık referandumunda birlikten yana oy kullanması da artık Birleşik Krallık’ın sağlamlığını kanıtlar cinsten. Ancak geçtiğimiz ay yapılan AB’den ayrılık referandumunda İskoçların AB’den yana tavır alması birliğin dağılabileceği senaryolarını tekrar gündeme getirmiş durumda. Dolayısıyla bize de gelişmeleri yakından takip etmek düşüyor.
    Yazımın başında İngiltere diye bir devletin olmadığından ancak ülkenin varlığından bahsetmiştim. İskoçya, Kuzey İrlanda ve Galler ise devlet teşkilatına sahip ülkeler. Yani Birleşik Krallık’ta bir nevi paralel devletler(!) var. Tabi bunu bizdeki paralel devletle karıştırmıyoruz. O bize has bir güzellik. Bu üç devletin de kendilerine ait parlamentoları ve merkezi yönetim tarafından yetki devriyle belirlenmiş yetkileri var. Tabi her devletin yetkileri ayrı. İskoçya bu konuda daha bağımsız diyebiliriz. Ancak durumlar biraz karmaşık."

    Dün biz bu Aynurla inatlaştık. Ben Büyük Britanya ve İngiltere aynı şey değil. Birleşen Krallık(U.K) 4 ülkeden oluşuyor. İngiltire de onlardan biri dedim dedim dinletemedim. İskoçya bizim dilde Şwesiya oluyor. Senin dediğin Iskandinav ülkeleri farklı bişey oradaki Şwesariya olabilir onu bilemiyorum ama Şwesiya U.K ülkesi😎😎😎

    YanıtlaSil
  35. England ve Great Britain aynı şey değil 😎😎😎😎

    YanıtlaSil
  36. Kendim hastalaninca mutlu oluyorum moralim bozulmaz ama evdekilerden biri hastalaninca moralim bozulur :| evet hasta olmak guzel ne istiyorsam ikiletmeden yapiliyor bundan guzeli varmi ya ohhh atesimde cikiyor galiba ohhhh ne guzel beee :D

    YanıtlaSil
  37. Hi dimi dimi😎moral bozulma derken hani başın ağrır üşürsün hep miden bulanır falan ya. Öyle çileleri yoksa güzel hastalanmak😏

    YanıtlaSil
  38. Usumeyi seviyorum ya titremeyi bi tek bogazim agrimasin o zaman rahatca konusamiyom da ondan :| bas agrisida olmuyor bende zaten yani hasta olanda

    YanıtlaSil
  39. Pis sinirim bozuldu shimdi😒😒😒😒
    Gidip haritayi yeniden ogrenmeli oldum😩😩😩 ben okudumda yarin o mal talypdan sorcam onu. Off neyse:/
    Ama shu dedigimi dogru Yukardaki 4 devlet Finlandiya, Shwesia, Norwegia bide Daniyya. Skandinav ulkeleri😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒 neyse bu konuyu anlashtikda niye sakinleshtirici ichtinki?

    Serpilim, Asim sagolun. Sizede gechmish olsun. Hepimiz zor zaman yashiyoz☹️ Ben hastalanayim hich kimse beni rahat birakmiycak. Tam tersine kalk onu yap bunu yap😒

    Accayip pisimya shuan. Uykum kachti resmen.Kendime yediremiyorum oysa haritayi en iyi bilenlerdenim😒😒😒😒

    YanıtlaSil
  40. Ay tamam iyiyim şimdi başlayayım ben de😎😎😎yaa😎 izin almadan gönderiyorlar mı😎😎😎 nihaha😎 bide dün annem dedi ya düğüne davet etmeye geliriz bir gün annenin yanına diye😎 öyle gidince düğünde 1 hafta bile gönderirler dimiii😎😎 ya annem cidden yapar onu. Bahar istese onunda evine gidip annesiyle tanışıp davet ederdi annem ama onun ailesinin benden haberi yok😂 annelerimizde kaynaşacaklar inşallah vuhu😎😎 2 dk da kaynaşır annem de bana çekmiş bitanecik annem😎 aq o eve koştuğumda hem de çıplak ayakla koştum😂 kayınvalidecim gördü ya beni😂 kayınvalideme bi rezil olduk sonra da telefonda konuşamayıp oğluna bi rezil olduk😂 sen bari ayağına bişey giydin mi ya o koştuğunda?
    Gelir gelmez çalıştırdık Aynuru biz😂 misafirler geldiğinde benim yanımda oturuyorken bile huzur vermediler kîza😂 bi yengem gelip laf atıp gitti Aynura. Ekmek koyulmamış sofraya. Gelip Aynura "sen napıyorsun eksiklere bakmayıp" dedi😂 ya benim midem gurulduyordu sürekli. Onu diyordum hep. Bikeresinde fema guruldadı. Midemi tutarak söyledim ya sana. Orada şu ünide öğretmen olan çok konuşan görümcemde gördü😂 niye midesini tutuyor bu kız demiştir bana😂
    Şu senin Rahımın annesi olan kadın benim halam oluyor teyzem değil. 2 tane teyzem var òz teyzem olarak. Birisi Merjenin annesi o hastanedeydi dün anlattım ya kaza geçirdiler. Diğeri de seninle beraber giden kadın. O da Kâkiliğin annesi hani şu uzun saçlı güzel kız😎 geçen sefer ki Derya amcam araba kullanabilecek durumda değil bu sıralar🤤 trezy zamanı pek yok🙊🙊
    Ulan şu halamın oğlu Rahım var ya😂 yakışıklı çocuktur aslında😂 tövbe ya. Allah korusun. Bizim sülaleyle akraba olmamak en iyisi😏 o kadını gördüğün yerde kaç bidahaki sefere😂 ya o 2 tane atlazı bende beğenmedim ama diğer şeyleri normal gibiydi. Annem paltoda sinirimi çok bozdu🙄 insan içinde ne gerek var öyle yapmaya. Geri değistirmek için şu seninde begenmediğin atlaz yerine getirdikleri şifonu birde eski desenli olan bir atlazı. 3 tane de ýüpek seçek gyňajy çıkardı annem🙈 onları geri verecekmiş🙈 ben en çok küpeden korktum ya. Annem beğenmeyecek diye🙈 seçip eve gelene kadar nasıl bişey seçtiğimi unuttum. Eve geldiğimde annem nasıl bişey diye soruyor tarif edemiyorum ben😂 fiyatını sordu 56 dedim. Ucuz bulmuştu😂 kumaşları seçmeye gittiğimde de gelince sinirimi bozdu aynı şekilde🙄 ama ben de az değilim düm herkes dağılınca annecim ben kendim bulmadım sonuçta beni ikna etmek için neler yaptınız şimdi ne bu tavır dedim😎 komşumuz geldi getirdikleri şeyleri görmeye. Annem yine beğenmemişlik yaptı. Ben de yine sinirlendim. Komşumuz da
    " Eýýämden olara zat diýilse halanok seret" diyor😂
    Seninle beraber giden teyzemin yıllardır bir ayağı Türkiyede diğer ayağı Dubai de. Anlar o tür şeylerden. Annem zaten ona dün ştapel getir dedi. Dünürlere göstereyim türk ştapelinin nasıl olduğunu diye😢 o teyzem biraz delidir. Gençken fazla ağır şeyler yaşadı. Annem bile onun yerinde olsaydım çoktan ölürdüm herhalde diyor. Çok iyi kadın ve dobra. Diğer teyzem(Merjeniñ ejesi) gibi değil. Arada bir git gelleri oluyor sadece🙊 Normalde şu an Mir8 de evleri var ama avlu istiyor galiba. O da oğluna kız arıyor aslında😂 o sana bişey sormadı değil mi?😂

    YanıtlaSil
  41. O zaten haritada görünmez. Ingilizce dersinde öğrenmiştik bizde. Hi doğrudur dedim zaten ben seninkine de😎😎😎😎😎😎😎 yehuuuu😎😎😎 sen kimle aşık atıyon ulan😎😎😎😎

    YanıtlaSil
  42. Sagol Aynurum ben hastayken bana is yaptirmaga calissalar cenemle oldururm yani kendi kafalarina sikmis oluyorlar bu yuzden cesaret edemezler ;)

    YanıtlaSil
  43. Hi😂 ben hastalanınca bas ağrısı, mide bulantısı, titreme üçü bir arada oluyor o yüzden moralim bozuluyor benim. Ben sesimin değişmesini seviyorum ya grip olduğumda😂 gripliyken sesim güzel geliyor kulağıma😂

    YanıtlaSil
  44. Ben niye sakinleştirici içtim🙊🙉🙈 yarın desem, bäşaýak desemm🙈🙊🙉 yalnız anneme daha söylemedim. Bişey demez herhalde ya🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

    YanıtlaSil
  45. Arkey Madhubala3 Ekim 2018 01:28

    Kızlar mısafır geldı Erken gıderlerse yazarım.Goruşmek uzere haber vereyım dedım.Sızı sevıyorum

    YanıtlaSil
  46. Bogaz agridigi zaman bazen ses batiyor onu sevmiyorum cunki konusamiyorum bogazim aciyor sanki iceride bir seyler kopuyor onu sevmiyorum

    YanıtlaSil
  47. Bende seni seviyorum Serpilim :) bu saatte ne misafiri kiz misafir kimmis

    YanıtlaSil
  48. Güldürme 😂😂😂😂 o teyzen hiç bişey demedi Allahdan. O kadının yine yüzünü unuttum😂. Ya o vakit bende diyyorum bu niye soruşduruyo diye😄 Beni götüren teyzenin hikayesini dinlemek isterim. Anlatırsın🙄

    Annenide alıp bizim kantine gidin siz) orda tanışırsınız. Ama ben anneme seni sanaldan buldum demedim. İmo gruppadan tanışdım dedim. Ordanda buluşduk falan filan.
    Sizin eve erkenden geldim çünkü yardım etmek istedim.yani çalışkan bir kızım😎😎 sende diyorsun geç otur😒 hah göz önüme gelyar oturshum. Sonra dedikodumu yapardılar. Arzynyn jorasy eyle ArZynyn jorasy beyle diye.
    Annenle tek kaldığınızda başka şeyler diyyordu kesin. Hemme getiren zatlaryna gowy zat dp dursa iyi değil. Edilyar on yaly zatlar.

    Şey sorcam biz koşarken gördülermi bizi? Sen hiç bir şey giymedin diye o sırada bende giyemedim. Koştuk resmen😁😁

    YanıtlaSil
  49. Gerçektende gece gece ne misafiri acaba.
    Serpilim bende seni çokmu çoook seviyorum 😘

    YanıtlaSil
  50. Eylulum seni cok ozledim be kelebegim hem de cok her zaman aklimda ve kalbimdesin can parcam. Suan seninle konusmagi o kadar cok isterdim ki :| seni cok seviyorum beni anliyanim
    EyAs

    YanıtlaSil
  51. Sesimin değişmesini bende seviyorum. Gır gır yaparken daha çok konuşyorum hihi.

    Ya Arzy şey diycem ne başayagy? Anlamadım gitti. Yada Rahymla gideceksinizmi?

    Param bitiy( İyi geceler diliyorum size. Tatlı tüyalar.
    Asim, Serpilim sizinle sohbet etmek güzeldi😌😌😌
    Doldu taşdı burası benden😊😊 e hakkım ayda yylda 1-2 kere yazıyorım sonuçta

    YanıtlaSil
  52. Ya ben nedense sofra konusunda kimseye güvenmiyorum. Dün o salataları da diğerleri iyi yapamazmış gibi kimseye yaptirmak istemedim. Bitanesini Mercoya verdim ya mayonez sür diye. Onu da nasıl içim burkula burkula verdim anlatamam🙈🙈 hatta pizzayı da ben giyindim sonuçta başkasına yap desem yapardı ama onu bile yaptırmak istemedim kimseye😂 ha unuttum ya Aynurellam. Dün sen Annagülü okudun ya. Tam o sırada sen bişey almaya çıktın. Merco soruyor enişteyimi okudu diye😂 hayır dedim. Rahatladı kızcağız. Çünkü ona okutmuyorum. Aryaya anlatmıştım Merco mesajları okumak için peşimde dolanıyor diye. O da bize ss atarsın dimi kanka. Türkmençe ne konuştugunuzu anlamayız ama çevirirsin dimi dedi😂😂 kocişimle özelimi kimseye okutmayacağım dedim😂 iki günlük Rahmi bizden kiymetlimi oldu dedi😂 Rahımın Türkçe karşılığı Rahmi oluyor diye Rahmi diyor Arya ona😂
    Arya deyince aklıma geldi. Hani şu sırlar, yalanlar konularını konuştuk ya. Ben anlattım ya sana bişeyler😂 orada 30 sn önce söylediğim kişiyi ona kırılmıştım diye anlatıyorum sana😂 sen dönüp o kimdi diyorsun😂 orada koptum😂 belli etmesem de içimden koptum ya😂 ya o kabaçkili salatayı bir senedir nasıl yapıldığını ögrenmeye çalışıyordum ben. En son geçen sefer ki yaglyk daňdyda komşumuza o salatayı yapar mısın diye rica etti annem. Komşumuz ona lazım olan malzemeleri almaya geldiğinde öğrendim tam olarak yapılışını😂 önceden kabaçkini tek başına yağda kızartıp yapmaya çalışıyordum ben. Kurban bayramında bahsetmiştim ya kabaçki bulamıyoruz diye😏 (tabi sen unutmuşsundur) o zaman bu salataya takmıştım😂 bayram bitti ben hala Maklyuba kabaçki bulsana bana diyorum😂 çocuğu bu civardaki tüm marketlere yollamıştım ya😂

    YanıtlaSil
  53. Yok ya valla annem dedikodunu yapmadı. Sevdiğimiz insanları çekiştirmiyoruz biz😎 karakterli bir aileyiz😎 imo da sanal sonuçta nolcak. Benim annem imo ve site arasındaki farkı bile bilmiyordur😶 ay ne bileyim ya annem oyle deyince sinirleniyorum. Öyle ya da böyle ara çiglik düşyä🤨
    Bu sefer geçenkiden güzzel oolduu dimi😍 daha uzun kaldın ya Mercoyla falanda kaynaştın hani😎 bizde daha iyi kagnaştık. Şey ya şu Tawus var ya😂 güldüğünü farketmistir inşallah ya😂 dün anlatamadım tabi. Geçen sefer kız yoktu yanımda Tawus oturmuştu ilk başta. Görümcemlerde dünkü gibi hep foto çekti😡😡 aq o fotoda nasıl öyle yamuk çıkabilmişim ya aklım almıyor. O halam var ya Rahımın annesi. Geçen sefer zorla bana yaglyk dandyryp oturtan kadın o😡😡😡 ona çok kızgınım😡😡 neyse konuya geleyim. Işte Tawus yanımdayken foto çektiler😂 sonra bu Tawus gelip Aygüle "ay sürekli benim fotomu çektiler ya çok utandım" demiş😂😂 görümcemler çok mal ya hani kendi gelinleri dururken Tawusun fotosunu çekmişler hep😂 yalnız benim akrabalad hasbel kader bu siteye girerse ben bittim😂😂😂

    YanıtlaSil
  54. Iyi geceler Serpilim. Ben de seni seviyorum

    YanıtlaSil
  55. He doğru anlamışsın☺ birde evet gördüler galiba koşarken bizi. Kayınvalidemle göz göze gelmiştim eve girmeden 😂 sana da para yükleyeyimmi Aynurellam😉😉 olmayan paramla hava atayım ahahah😂😂

    YanıtlaSil
  56. Senin neyin var Asim?

    YanıtlaSil
  57. Iyi geceler Aynurum

    YanıtlaSil
  58. Bişey sorabilir miyim?

    YanıtlaSil
  59. Yok bir seyim Arzym iyi geceler sarjim bitiyor
    iyi geceler Serpilim
    olamayn Herkese iyi geceler

    YanıtlaSil
  60. Ve sorayım. Niye burada 2 kişi farklı bir konu konuşunca diğer kizlar kendilerini yabancı hissedip uzaklaşıyor? Sadece bugün değil genel olarak her zaman öyle bu. Niye kimse konuya dahil olmuyor. Ya da dahil olunamayacak konu bile olsa bişeyler demiyor. Empati yapıyorum ben olsam iki kişi fazla seni seviyorum dese bile gidin başka yerde yavşaşın diye dalga geçerdim ama herkesle değil tabi. Bazıları kırılıyor diye öyle diyemiyorum şakadanda olsa ama Aynurla Asi konuşuyor olsa derim . Çünkü yalnış bişey düşünmeyeceklerini bilirim. Biz şu anda Aynurla konuşuyoruz ya burada(imodan konuşamıyoruz) kimse tepki vermiyor🤨 niye?

    YanıtlaSil
  61. Yav he he ya. Iyi geceler🤨

    YanıtlaSil
  62. Ne soracaksin sen sor 10 dakikaya falan girerim sarj olsun biraz

    YanıtlaSil
  63. Sen sensin ben benim yani ayni dusunup oyle davranamayiz herkesin karakteri dusuncesi farkli siz ikiniz sohbet ediyorsunuz sizi ilgilendiren konu ben neden dahil olayim kendimi ortaya neden atayim ben sevmiyorum oyle seyi iki kisi sohbet edince ben araya girmem giremem

    YanıtlaSil
  64. Iyi bakalım

    YanıtlaSil
  65. Evet iyi bakalim kotu bakmayalim ;)

    YanıtlaSil
  66. Hi binci di😎😎 ay bana bi mutluluk geldi ya😂😂

    YanıtlaSil
  67. Arkey Madhubala3 Ekim 2018 10:19

    Ası prensesım.Ust komşumuz Sanıye abla ve esı gelmiştı.Hıç gelmıyorsunuz dıye sıtemde bulundu

    YanıtlaSil
  68. Arkey Madhubala3 Ekim 2018 10:27

    Prenseslerım gunaydııııııııın.Gelen ust komsumuz Sanıye abla ve esıydı.Hıç gelmiyorsunuz dıye sıtemde bulundu.Vakıt mı kalıyo kı anlamadım.Her neyse saat 12 yı 10gece falan gıttıler.Ben de hemen uyudum.Şimdı de okula geç kalıyorum.Ben okula.Goruşuruz.Ara ara yazmaya çalısırım

    YanıtlaSil
  69. Günaydınn Serpilim😎😎😎 iyi işler

    YanıtlaSil
  70. Arkey Madhubala3 Ekim 2018 11:19

    Sagol Asım.Nasılsın canım

    YanıtlaSil
  71. Gunaydin herkese 😊
    Gunaydin burada olamayanlar😟
    Gunaydin Asim Serpilim Zarinomda yok😢
    Gunaydin Arzy
    Gunaydin Aynur nasilsin?
    Asim nasilsin? Pek bi huzunlu gordum seni😦merak etme bende oyleyim anliyorum seni canim 😍😙

    YanıtlaSil
  72. Sanada günaydın Serplim seni çok özledim kolay gelsin nasılsın canım iyimisin bıcırıklar yoruyormu seni eniştem nasıl prensesim seni çok seviyorum Allah'a emanet ol görüşürüz)

    Aygülüm ay parçası sanda günaydın nasılsın canım iyimisin herşey yolunda mı annen nasıl oldu daha iyi mi :) senin mailin düzeldimi neşe kaynağım can dostum seni çok seviyorum
    )
    Biriciğim günaydın nasıl oldun daha iyimisin vazgeçilmezim müsayitmsin seninle konuşmak istiyorum arayım yada sms atayım müsayit olduğunda çaldır ben ararım yada sms at seni çok çok çok çok çok çok çok çok seviyorum sana sımsıkı sarılıb öpüyorum Zara kaçar bye bye

    YanıtlaSil
  73. Bi yere kacma Zarinomya 😢
    simdi "Yanimda kal" sarkisini soylemek isterdimde tam sozleri aklima gelmiyo yazdimda acaba dogru degilmi diye sildim🙈annem sukur iyi zaten iyi oldugu icin sadece geceleri yanindayim gecen sefer gece gunduz yanindaydim..mail benden ne istiyor acaba😩demin inad etdim denedim denedim herbir adimda eti kapatip acip hesabima ulastim 😋Esma yazmis ama sonra Esmya gondergigim gitmedi mal sey yine baglanti yok dedi bi baktim gene senkr hatasi diyo😢😢😧😧😧ya sinirden aglmak istiyorum😣😣😣bugun iyiyim masum kuşum dun cok kotuydum erken kalktim cok calistim sadece ogle yamegi yemistim ..tabi onada yenmek denirse😐aksam ustu accayip midem bulandi basima agrilar girdi ..biraz sey yaptim bide ilac ictim birazda uyudum dinlendim gecti kalkip uemek yedim az once olmek uzere olan kiz turp gibiydi ..zaten genelde ben nekadar kotu olursam olayim biraz uyudummu gecer😊sen nasilsin Zarinom enistem Nihat nasillar Zinetim nasil? Bebiş nasil ismini ne koydunuz? Zinet bikerecik olsada buraya giremezmiki🙇

    YanıtlaSil
  74. Aygülüm ay parçası kıyamam ben sana dikkat et kendine 💙kendine çok çok iyi bak :) teyzesi yiğeninin çok şükür iyi yaramazlık yapıyor eniştende iyi :) Zinet iyi dün görüntülü konuştuk çocuğun ismini Leyla koydular size çok selamı var sizi çok özlemiş
    Netim çekmiyor diyordu söylerim yazar

    YanıtlaSil
  75. Herkese gunaydinlar

    Gunaydin Serpilim kolay gelsin canim

    Seni burda gormek ne guzel Zaram ama hemen kacmissin :| neyse sol yanim ben iyiyim iylesdim bu kadar erken iylesmek mi olur anlamadim oysa soyuk su falan ictim atesim falan yukselsin gunlerce hasta olayim diye ama ters tepti hasta olanlara onerim buz gibi su icin hemen iylesirsiniz :) tamam bitanem firstani bulunca seni caldirirm arardimda 46 qepik konturum kaliyor eskiden 1 dakikasi 1 qepik idi cinden cine sadece ama onuda durdurdular ne guzel cin nomresi olanlarla rahatca konusuyordum bakceli arayim neden dayandirdiniz diye hesap sorayim eski haline getirsinler ;) sms atma ya gelmiyor ya da bi kismi eksik geliyor sebeke yuzunden oluyor :( senin iki kez sms gelmemisdi ya bakceli aradim sebekdendir dedi :| ne cok konustum sabah sabah oglen oldu neyse sol yanim bende seni cooooooooooooook seviyiyorum sarilip opuyorum :)

    Aygulum iyiyim ay isigim :) hmm bir az huzunluydum dun konusacak birilerine ihtiyacim vardi :| sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  76. Mutlulugun daim olsun Arzym

    YanıtlaSil
  77. Bendende Zinetime cok cok selam

    YanıtlaSil
  78. İyi günler herkese🤗 Elam nerdesin acaba içimi ısıtanım??
    Sağol Asim. Merhaba Aygül:) sabahın köründe alışverişten geldik şimdi. Annem sabah 7 de uyandırıyor hadi alışverişe gideceğiz diye😄 annemi tanıyorum tabi tınlamadım uyudum. Sonra 9 da kalkıp hazırlandım😂 ama 11 de gittik. Şimdi de eve geldik. Hemen duşa attım kendimi. 3 te gelinlik bakmaya gideceğiz🙈🙄 off şimdiden uykusuzum yorgunum. Ki yeni başladık hazırlıklara. Annem yarında gitmemiz lazım alışverişe diyor. Artık bir ayağımız orada burada olur😭😭
    Aynyrellam netin olunca imoya girebiliyormusun aq nereden yazacağımı şaşırdım😂 yine anlatacaklarım var da sana😂

    YanıtlaSil
  79. Asim geldim gelmesine ama burası yine dolub taşmış eski sayfalara yazılmıyor db desen orda benim telimle yazdığım yorumlar ya çıkmıyor yada geç çıkıyor. Ekrem beye mail atıb sorayım eski sayfaları ne zaman düzelir

    YanıtlaSil
  80. Anladim Zaram tamam eee sen nasilsin sol yanim neler yapiyon

    YanıtlaSil
  81. Arkey Madhubala3 Ekim 2018 17:19

    Zaram çok şükür ıyıyım.Senın ve aılenın de ıyı olmanıza çok sevındım.Evet Zaram benı çok yormaya başladılar.Çocuklar buyudukçe zorlanmaya basladım ama ıdare edıyoruz.Sen neler yapıyorsun

    YanıtlaSil
  82. İyi günler 😊😊 NAsılsınız bakem? Zara, Asi, Serpil günübüz nasıl geçiy? Buarada Zaraya 😣😣 imoda konuşmamızdan bir neticeye varamadık biz. Ne sen bana yazdın ne ben sana. Ne oluyoruz acaba?

    İyiyim Aygül. Saol sorduğun için) Uzuuun zaman olsada konuşmayalı haberim var senle iligili şeylerden🙄🙄 biliyorsundur zaten kendin. Arzy anlatmıştır. Hem bazen buraya giremediğim zaman yorumları kopyalardı okurdum😌😌

    Arzy imoya giremiyorum aq paramı çok yiyyo😒😒😒😒😒 bir girip çyksam 1 manat alyar😩😩😩 imodan site güzel. Hem kızlarlada konuşma şansım oluyo☺️☺️
    Şeyya sen orda yaz. Ben zenginleşince okurum. Hem aşağıdaki yazdıklarını okuyunca merak ettiğim bir konu oluştu.
    O Tawusa gıcık oldum ben:/ yaşından küçük gösteriyor. Yaşını söylediğinde şoke oldum. Yazjemala benziyormuş kendisini övme çabaları😒 bildiğin gibi nefret ederim kendini öven insanlardan😒😒

    Ha buarada Rahımla yazıştığınızı okumak kellamede gelmedi. Yoksa onuda merak ediyordum😁😁
    Evinize ilk gittiğimde ilk buluşmamız gibi oldu😃😃 ikincide rahattım😎 neyin nerde yerleştiğini biliyordum en azından.
    Evin burçundaky size aitmi diye sorduğumun sebebi oda enenizin bişeyi olabilirmi acaba diye oldu😏😏 enen öyü, enen jayy, enen pasudalary😏😏

    Gelinlik görmeye gitdiyseniz vardır kesin anlatmak istediğin şeyler. Ve sn hala bana başayak dediğini anlatmadı🤨🤨

    YanıtlaSil
  83. Şu isim yerine gerçek ismini yazmak bile müthiş bişeyya😂😂😎😎😎😎😎

    YanıtlaSil
  84. 😂 evin burçunda neyi sormuştun unuttum ki😂😂 şey ya😂 babannem evine girdiğinde inşallah içinden beddua etmemiştir bize😂 evinin ırzına geçtim. Kendisi olsaydı asla yaptırmazdı orada hiç bişeyi😂ölmek üzereyim yorgunluktan. Dün de geç uyudum. En son 2 buçukta Rahım uyu artık geç oldu dedi. Ondan sonra uyudum😂 şimdi de kalan kabaçkiden salatanın harcını hazırladım. Dinlenicem sonra kızartırım ya da Merco kızartır inşallah. Ben zayıflamışım ya😭😭 dün farkettim. Şimdiden kilo veriyorum. Düğüne kadar bi deri kemik kalıcam😭😭

    YanıtlaSil
  85. Yalvarma geri dönən deyiləm daha
    Donsem də səni sevən deyiləm daha
    Sevgimin uğruna nələr etdim nələr
    Səndə göz yumub hər şeyi etdin hədər
    Aldanmam bir daha yalan sözlərə
    Inanmaram sevirəm deyən dillərə
    Sənə inandım sevgine yandım
    Yalanlarına necə də aldandim

    YanıtlaSil
  86. Iyiyim Aynur sen nasilsin?

    YanıtlaSil
  87. Asim sen aradığında bonyudaydım iyiyim mutluluğum doktorları izliyorum ya Ela çok tatlı değil mi Ben Elaya bayılıyorum oyunculuğuna her şey dört dörtlük ya bilmiyormsun Ela evlendikten sonra oyunculuğu bırakdı

    YanıtlaSil
  88. Arkey Madhubala3 Ekim 2018 20:40

    Aynur um gunum çok kotu geçıyor.Iyı haberı alana kadar oyle olacak.Kardesımın esını hastaneye goturduler.Hamıle kanaması var.Ortalık duzelınce yazarım

    YanıtlaSil
  89. Aleykum Salam canım iletirim
    Siz nazlı diyordunuz selam gönderen sağolsun böyle diyordnuz dimi

    YanıtlaSil
  90. Ya Serpilim😣😣 Allah yardimciniz olsun. Cok uzuldum. En yakin zamanda iyi haber alirsin INSHALLAH.

    YanıtlaSil
  91. Aynur Hamd olsun sen nasılsın

    YanıtlaSil
  92. Bu gunum berbatya Asim( aglamak agladim.
    Abim sabah aramish. Koye gidyoz 5 gunlugune. Ona pasaportum lazim olmush olmaliki oyle sinirlenmish. Mesaj yazmish kalbini kirmayim diyyorum ama sen bilerek yapyosun falan diye(( ben bilerek achmadim degil. Telefonum sessizdeymish.
    Parmagimdaki yanik hala iyileshmiyo. Bide agliyodum aynaya bakipda aglamam var benim😂 ishte o sirada kafami vurdum. Onada dahada kotu oldum. Ne shansiz gunumdeyim ben ya diyede iyi olmaya chalishyorum shimdi.
    Abim disharda et falan pishiryo aram iyi degil onunla yemiycem. Yaptigi sheyi aile uyelerimizden birisi yemezse kotu oluyo birak kotu olsun😒 onun dedigi kelimeler ichin ben bu gün kach kez agladimya:// okulda mesajlari okuyunca tuum morelim dushdu

    YanıtlaSil
  93. Iyi aksamlar Zaram hep iyi ol sol yanim iyi seyirler :) evet Elayi bende cok severim o dizide en cok sevdiyim oyudu biliyom ya evlenince oyunculugu birakti iyi de yapti ama bizim gibi sevenleride hasret kalmis oldu basarili ve guzel oyuncuydu yuzunde masumluk vardi kalbinin guzelliyi yuzune yansimis :) haa bu arada ben Eladan daha tatliyim gonlumun sultani :| ;) 8-) ayy bende banyoya giricem simdi yarin teyzemlere gidicez imam sufresi verecek turkcesi ne bilemedim ya kadin erkenden gelin diyor bize annemde 8de evden cikariz diyor yani bende 5de durmam lazim :| ben bir yere cikinca uzun suruyorda hazirlanmam markete bile giderken sacimi fonlemeden cikmam :D

    YanıtlaSil
  94. Serpilim geçmiş olsun umarım ciddi bir şeyi yoktur Allah yardımcınız olsun prensesim vakit buldukça yengenin durumundan haberdar edersin bizi

    YanıtlaSil
  95. Serpilim cok gecmis olsun canim allah yardimciniz olsun

    Aynur alemsin ya ha hay ben aglarken yerimden kimildamadan aglarim cunki oraya buraya carpmamak icin yada kendimi banyoya kapatirim kimse gormesin diye bende aynaya bakarim ama gozumun dagilmis karasini silmek icin :D bu arada yemeye ne diye kusuyon kiz bas ye hepsini ona kalmasin bile hem gunahtir nimete kusulmez

    YanıtlaSil
  96. Ay Asim tabiki sen daha tatlısın😊😶Asim sen okadar söylemiyorsun sen ya) sol yanım Allah kabul etsin
    Canım bizde muharrem ayı için sizin gibi yas tutmuyoruz adak adamıyoruz biz bu ayda düğünde yapıyoruz

    YanıtlaSil
  97. Pardun sösleniyormsun olacaktı klavye hatası

    YanıtlaSil
  98. Arkey Madhubala3 Ekim 2018 21:52

    Sagolun kızlar.Bebek duşmuş.Kanaması çokmuş.Koydeler annemle oturuyorlar.Mudur beyı aradım. gıtmeme ızın vermedi.Kardesım aradı aglıyordu.Karısını daha gorememış.Kanaması durmamış.Bende tel ıle haber alıyorum

    YanıtlaSil
  99. Iyi akşamlar. Serpilim geçmiş olsun. Kalıcı bir durumu yoksa tekrar hamile kalır endişelenme sen. Geçer:)

    Aynurrrrr😂😂öncelikle mesaj atamadım param yok😂 buradan beleşe yazmak varken sms için borç almayayım dedim. Bence öyle değil. Yalnış anladın onu😂 tralala bla bla bla'ları boşversene😂😂 yavşamıyorsun demek ki yoksun😂🚔🚔
    Abin konusunu da takma be😏 et yenilmez mi ulan malmısın😡😡 yarın mı gidiyorsunuz siz? Trenle mi? Tren bileti için ille de pasaport lazım değildi sadece soyadla alınabiliniyordu. Abin çesni olmaya çalışmasın😏😂 istersen hiç bilet almadan da binebiliyorsun😂 her şey insanların elinde😏 ha şey birde şu 15 ýyllyga ne zaman gitmek istersen haber ver. Ben hep hazırım. Oradan tesma fln almak istiyorum bende😏😏

    YanıtlaSil
  100. Serpilim çok üzüldüm yengene Rabbim daha hayırlısını nasip eder İin

    YanıtlaSil
  101. Serpilim çok üzüldüm yengene Rabbim daha hayırlısını nasip eder inşallah

    YanıtlaSil
  102. Asi & Zaram vazgecilmezim3 Ekim 2018 23:16

    Kendimede tatli dedirttim ha hay :D ayyy sende oylesin biricik dostum cok tatlisin 8-)
    Ya Zaram yazdigini okuyom ne soylemiyom diye dusunuyorum sen deme yanlis yazmissin :D simdi bir tek suslenmek degilki Kiymetlim benim evleride toparlamak kendim hazirlanmam falan baya zaman aliyor yani :) yoksa oyle suslu biri degilimdir sade biriyim ben sacimi yapmadan disari cikamam bi tek o kadar yani bide aceleci degilimdir bir az agirim o yuzden zaman aliyor ;)

    YanıtlaSil
  103. Arkey Madhubala3 Ekim 2018 23:33