Söz Dizisi Kasap Dragon Kimdir? Söz Kasap Dragon Ratkovic Gerçek Adı?

Söz Dizisi Kasap Dragon Kimdir Söz Kasap Dragon Ratkovic Gerçek Adı Nedir. Tims&B yapımcılığında Star TV ekranlarında yayınlanan Söz Dizisi yeni sezonu 17 Eylül 2018 pazartesiye akşamı sevenleri ile buluşmaya hazırlanıyor. Söz Dizisi yeni sezon kadrosuna dâhil olan oyuncuları sizlere tanıtmaya devam edelim.

Söz Dizisi Kasap Dragon Kimdir

Söz Dizisi Kasap Dragon Kimdir? Söz Kasap Dragon Ratkovic Gerçek Adı?
Söz Dizisi Kasap Dragon Kimdir? Söz Kasap Dragon Ratkovic Gerçek Adı?

Star TV ekranlarında yayınlanan "Söz" dizisi kadrosuna yeni katılan ve "Kasap Dragon" karakterine can veren oyuncumuzun gerçek adı Sarp AKKAYA'dır. Sarp Akkaya, 13 Mayıs 1980 İstanbul doğumludur. Oyuncumuz Mimar Sinan Üniversitesi Devlet Konservatuarı Tiyatro Bölümünden mezundur. Sarp Akkaya'nın ablası kendisi gibi oyuncu olan Esra Akkaya'dır.


Sarp Akkaya (Kasap Dragon) Kimdir Boyu Kilosu Sevgilisi Kimdir?


Söz Dizisi Kasap Dragon karakterini canlandıran oyuncumuz, Sarp Akkaya'nın boyu: 183 cm. kilosu: 82 kg. dır. Sarp Akkaya sevgilisi müzisyen Sinem Yalçınkaya ile evlenmiştir. Sarp Akkaya tiyatro sahneleri ile başladığı oyunculuk kariyerine, Kurtlar Vadisi Pusu isimli dizide Servet karakterini canlandırarak başarılı bir şekilde devam etmiş; akabinde 2009-2011 yılları arasında sevilen yapım Ezel dizisinde rol almıştır. Muhteşem Yüzyıl ve Suskunlar isimli dizilerde başarılı bir oyunculuk sergileyen Sarp Akkaya, bir çok sinema filminde rol almıştır.
Söz Dizisi Kasap Dragon Kimdir[/caption]

Söz Dizisi kadrosuna dahil olan Kasap Dragon karakteri Yavuz ve timi için yeni bir tehdit unsuru oluşturacak. Özellikle sivil vatandaşlara yönelik bombalı eylemler gerçekleştiren Dragon, isteklerini kabul ettirmeye çalışacak. Söz Dizisi Derya Savcı ve Özel Tim Kasap Dragon'un planlarını bozmak ve onu etkisiz hale getirmeye çalışacaktır.

63Yorum

  1. Burda yazalim burasida dolunca yeni sayfa acilir her halde

    YanıtlaSil
  2. Hı buraya yazalım🙄

    YanıtlaSil
  3. Amman kim nerde olursa olsun Arzum :| bax xahiş edirəm mənimlə danışanda lan sözünü istifadə eləmə sevmirəm kiminlə necə danışırsan danış mənə nə mən sənə ən başda demişdim bunu. Turkce dedim anlamadim oz dilimde deyim dedim

    YanıtlaSil
  4. Elam hep iyi ol canim bende iyiyim iste. Ehmed azeri sarkici canim hayallere daliyorum onu dinlerken huzur veriyor sesi bana

    YanıtlaSil
  5. Ben buyum valla. Lanlı lunluyum😏 kendimi değiştiremeyeceğim kimse için. Beni seven böyle sevsin😏

    YanıtlaSil
  6. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Eylül 2018 02:00

    AYGÜNÜM BEYAZ GÜLÜM HEP İYİ OL BENDE ENİŞTE ADAYIMI BEN BİLMİYORUM DİYE SORDUM
    NE GÜZEL ŞARKILARI HUZUR VERMESİ SANA
    ELAY
    ...
    ZUZUM ÇİÇEGİM SENİ MUTLU OLDUGUNU HİSSETMEK ÇOK GÜZEL ORTAK İNŞALLAH SENİN GÜZEL YÜZÜNÜ HEP GÜLDÜRSÜN ENİŞTE
    ELArKADAŞKARDEŞ
    ...

    YanıtlaSil
  7. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Eylül 2018 02:03

    🚒🚒🚒🚒🚒
    ELARKADAŞKARDEŞ ❤️
    ENİŞTE ADAYIMIZIN ADI NE

    YanıtlaSil
  8. Yok Elam eniste adayi degil :) ama keske olsaydi eniste adayinin ismi baska ;)

    YanıtlaSil
  9. Rahım zuzu ismi

    YanıtlaSil
  10. Sana deyis diyen yok zaten Arzum bende kimse icin deyismem kimseninde benim icin deyismesini istemem bu konununda deyismekle bir ilgisi yok neyse

    YanıtlaSil
  11. Neyse ne. Lan demeye devam edeceğim yanisi😏

    YanıtlaSil
  12. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Eylül 2018 02:50

    AYGÜNÜM BEYAZ GÜLÜM ENİŞTEMİZİN ADI NE ???
    ...

    YanıtlaSil
  13. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Eylül 2018 03:00

    ARZU ❤️RAHİM
    ..
    ZUZUM ORTAK İSMİNİZ GÜZEL OLDU İKİ HARFİNİZ AYNI
    HAYATIMIM ANLAMI SEN KENDİNİ DEGİŞTİRME BURDA KULLANMA BENDE SEVMEM O KELİMEYİ
    AMA SENİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  14. MERSİNLİ ELA ❤️❤️❤️15 Eylül 2018 03:02

    UYUDUNUZMU KIZLAR
    İYİ GECELER TATLI RÜYALAR
    .
    ZARAM SERPİLİM
    NERDESİN BİRTANELERİM

    YanıtlaSil
  15. Kendini değiştirme ama lan kullanma🙄 o nasıl oluyor lan🙄 kullanacağım lan'ı. Sevmeyen görmezden gelsin. Lan dedim diye benimle konuşmak istemeyecek olan varsa da buyursun konuşmasın lan😏
    Zerre değerim yok zaten, insanların niye suyuna gideyim😏 üzerinde "Arzy" olan yorumların yazılış şekli, kullanılan kelimeler kimseyi ilgilendirmiyor.

    YanıtlaSil
  16. Tüm ışıkları söndürdük. Bundan sonra bizi bulmak isteyen kendini yaksın😏
    Haydi iyi zıbarmalar herkese😷
    Bundan sonra argonun dibine vuruyorum😁

    YanıtlaSil
  17. Elam daha kesin bir sey yok o yuzden ismini yazmayim ;) iyi geceler canim tatli ruyalar.

    Sitede birilerine bir seyler olmus anlasilan kafasina sert nese deymis

    Iyi geceler herkese

    YanıtlaSil
  18. Gunaydinlar Zaram Serpilim Elam Arzym Ekrem bey Engin bey nasilsiniz?

    YanıtlaSil
  19. Bir ses ver Gonlumun sultani bir ses ver
    Yuregimden ucurdugum guvercinler
    Mutlulugumun ruzgarinda kanat cirpsin artik.
    Oyle ozledim ki senden gelen bir nefesi bile.
    Bunun adi hasretse hasretim sana
    Yok eger sevmekse sana delicesine hissettigim
    Seni seviyorum seni seviyorum kiymetlim benim

    YanıtlaSil
  20. Herkese iyi günler nasılsınız

    Sana da Tünaydın Asim geldim burdayım şirin çok güzel olmuş eline emeğine sağlık bende seni çok seviyorum en kıymetlim)

    Elam canım kankam geldim burdayım nasılsın aşkım iyimisin ne var ne yok herşey yolunda mı Allah'a emanet ol görüşürüz inş'Allah

    YanıtlaSil
  21. Iyi gunler Zaram hos geldin 8-) ben iyiyim cok sukur sen nasilsin sol yanim ne yapiyon?

    YanıtlaSil
  22. Selam😊lar herkesciklere😍
    Selam Zarinom..selam AsiCaNiM..selam Serpilim..selam Elam..selam Arzu😊
    Maile giremedim biturlu..buraya ilk denemele girdim sukur😂😂
    Zarinom enson ben kontorsuzluk yuzunden imoya girememistim bikac gun geldigimdede seni bulamadim😩sanirim imonu kapatmiştin😣ama bende kapattim dun..artik imom yok..bu gidisle ben mailide silerim😅tum sehir icinde telefon tamirinin ustasini bulmuşum😂😂
    Zarinom nasilsin Masum Kuşum😙iyimisin neler yapiyon sonsuz sevdigim seni cok seviyorum...
    AsiCanim sen nassin kralicem ..dun degilde evvelki gun ben yanlislikla senin fotolarini silmisim ulkerinkiyle beraber😧 ee aSim sen neler yapiyon CanDostum..ben bugunlerde surekli acim kendimi ac hissediyorum cok degisik biseyler yemek istiyorum ama ne yemek istedigimi bilmiyorum😲bide ben demin kendimi olcdum 57.7 kg olmusum😋zayiflamisin 59 kilodan.huhuu vuhuhuuu
    Herneysen bugun sabah uyandim erken uyandim uyuyamadim bi dusunce kapladi beni dusundumde sevdiklerimden uzak kalali cok uzun zaman olmuş
    Eylulle enson adam akilli ne zaman konustum hatirlamiyorum dogum gunumden sonra minnacik bi mail atmis😄 Gizemle 3 cü yolimizi kutlicas😂😂 ayri kaldigimiz..aysenuru gormeyeli yillar oldu..defnemi desen ..herneysen
    Yani boyle Sizi seviyorum😘😙😚

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Ayguluuum :) ben iyiyim canim ne yapayim ruh halim surekli deyisiyor bir iyi oluyorum bi kotu :| asil sen nasilsin? Ne guzel Ay isigim zayifliyorsun demek :) acikiyormusun bendede durum tam tersi hic aclik hissi yok gublerce yemek yemesem aklima bile gelmiyor artik aclik duygusu yok olmus durumda :) bu durumda annemi kizdiriyor onun zoruyla yemek yiyorum oda gunde bir kere kendimi anlatamiyorum yemek yiyemiyorum diyorum ama anlamiyor kilo almamak icin yemediyimi dusunuyor :| neyse Aygulum bende seni cok seviyorum CanDostum 8-) keske surekli konusa bilsek de hic ozlemek durumunda kalmasam

    YanıtlaSil
  24. Hii yazmisin AsiCaniM😊ruh halin hic degismesin hep iyi olsun Asim..ben iyiyim kotuyum demek icin bi sebebim yok suan icin 😙 evit zayiflamisim da neremden kilo alip neremden verdigimi anlamiyorum gorunuste hep ayniyim ama kilom degisiyo😆😅nasil istahsizlik oluyo o duyguyu bende yasasam😂😂 benim yemeklerle aram cok iyi hep kucuklugumden kendime kucuk tabaklara ozene bozene yemek hazirlardim tv den cogu zaman yemek programlarini izlerdim sunumu guzel ne varsa yerim😃
    Ama bugunlerde ne yemek iatedigimi bende anlamadim degisik hic yemedigim ama tadi guzel bisey yemek istiyorum..valla Asim kontorum varsa ve netim cekerse ben burdayim ..seni seviyorum AsiCaNiM👭

    YanıtlaSil
  25. Aman tadımız kaçmasın Ali Rıza bey

    YanıtlaSil
  26. Insallah Aygulum seninde kotu olman icin bir sebebin olmasin hep iyi mutlu ol :) enisteyle durumlar nasil? O duyguyu bilirim ay isigim bendede oluyor bazen farkli bir seyler istiyor canim ama ne istediyimi bilemiyorum annem markete gittiyinde ariyorum guzel bir sey al bana diye annem ne alayim diyor ne bileyim guzel olsun diyorum marketteki her seyin ismini sayiyor sonra bi tane bitter al en iyisi diyorum istediyim seyin sanki tadi agzimda ama ne oldugunu bulamiyorum :)

    YanıtlaSil
  27. Senin neyin var ne bu haller

    YanıtlaSil
  28. Nedir bu haller 
    Hadi açıl yeter 
    Ne kaçak ne göçek 
    Ne tuzak aman of 
    Slalom hey hepsi tuzak 
    Dost kalalım iyi hoşta 
    Anlayamam endişelerini 
    Geceleri tek toz yutalım mı 
    Boş elveda klişelerini 
    Sorun bendemi sendeymiş
    Daha iyisine layıkmışım 
    Hangi kitaptan ezber bu 
    Miş Miş Te Muş Muş 
    La La La La La La 
    Pembesi beyazı sür boyan 
    Kanadıda olsa tam melek 
    Hadi tak yine oldun güzel insan 
    Söyle içinden bana geçeni 
    İyisini değil de harbisini 
    Güzel adam olacağına böyle 
    Özel adam ol kal kalbimde

    YanıtlaSil
  29. Evet Aygül'üm imo'yu kapattım
    Ya canım mustakbel kocan telefon tamircsimi?)) Iyiyim hamd olsun bugun hafta sonu evdeydim
    Görümcemle kızıyla okula gettim
    Azerbaycanda okullar bugun açıldı
    )) sen nasılsın vahşi kedim neler yapıyorsun bakalım sende mi imoyu kabattın :) bende seni çok seviyorum en kıymetlim can dostum herşeyim
    Buarada Ülker'in selamı var seni çok özlemiş :)) Aygül'üm Eylülüm henüz dönmedi onu çok özledim Ayşenur'umuda çok özledim Sedefide Defnemide çok özledim)) umarım Bi gün eskisi gibi hep beraber olacaz

    YanıtlaSil
  30. Hep iyi ol sol yanım bende İyiyim çok şükür Görümcemle oturuyoruz kahve içiyoruz çetirdek çıtlıyoruz buyur gel beraber içelim)
    SSen ne yapıyorsun

    YanıtlaSil
  31. Ayyy hic guleceyim yoktu ha hay sende devreler yanmis :D gecmisler olsun sana neyse ben doktoru arayim hemen

    YanıtlaSil
  32. Dusdan cikan gibi sana kosuyorum olmazsa olmazim bende dusa giriyorum simdi opuyorum seni afiyet olsun size vazgecilmezim :)

    YanıtlaSil
  33. Aa naber bro?😁

    YanıtlaSil
  34. Melek onun adı
    Hayalleri vardı
    Bir yuva kuracak
    Mutlu olacaktı
    Olmadı, olmadı
    Şimdi o bir dadı😲

    YanıtlaSil
  35. Serpilim bal damlam nerdesin?
    Elam gonul kusum sende bir gun yazip bir kac gun yazmiyon ahhh ah kizlar zaten kayiplar cok bide siz ozletmeyin kendinizi :(

    YanıtlaSil
  36. Arkey Madhubala16 Eylül 2018 00:10

    Serpıl bıraz hasta.Hastanedeyız.Yarın ıyı hıssederse yazacak.Hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
  37. Hayirli aksamlar Serpilin nesi var noldu kotu bir seyi yoktur insallah cok gecmis olsun acil sifalar dilerim
    Serpilim kiyamam sana noldu ya insallah cabuk toparlanirsin seni cok seviyorum

    YanıtlaSil
  38. Hayirli aksamlar Serpilin nesi var noldu kotu bir seyi yoktur insallah cok gecmis olsun acil sifalar dilerim
    Serpilim kiyamam sana noldu ya insallah cabuk toparlanirsin seni cok seviyorum

    YanıtlaSil
  39. Teşekkür ederim olmasa olmazim huzurlu geceler

    YanıtlaSil
  40. Serpilim prensesim çok geçmiş olsun neyin var umarım ciddi bir şeyin yokdur Allah şifa versin Allah yar ve yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  41. Huzurlu geceler sol yanim tatli ruyalar
    Iyi geceler herkese

    YanıtlaSil
  42. Gunaydinlar mutlu pazarlar dhs nin guzel insanlari

    Serpilim aklim sende bitanem nasil oldun acaba umarim bugun yazarsan

    Zaram gunaydin nasilsin sol yanim benim hesap sonunda onaylandi :) sana istek attim ama hesabin donup

    YanıtlaSil
  43. Arkey Madhubala16 Eylül 2018 10:34

    Gunaydın Asım.Agrım yenı geçtı.Bırazdan eve gıdecegım.Iyıyım merak etmeyın

    YanıtlaSil
  44. Arkey Madhubala16 Eylül 2018 10:48

    Akşam evde otururken bırden bıre bır agrı saplandı.Oturdugum yerden kalkamadım.Karnım felaket agrıyor.Mıdem bulanıyordu.Agrıdan gozlerımden yaşlar gelıyordu.Hemen hastaneye gittık.Kum döküyormuşum.Hem de usutmuşüm.Agrı kesıcı serumlar ve ıgneden sonra kendıme geldım.Zaram .Asım ben çok ıyıyım

    YanıtlaSil
  45. ZaAyMasumKuşum16 Eylül 2018 12:52

    Gunaydinlar herkese😊😊😊😊
    Gunaydin Serpil ablam gecmia olsun🙇nasilsin simdi tamamrn gecti dimi😯seni seviyorum serpilim😙
    Zarinomm gunaydin😘😘😘😘😘😘😘😘😘
    Sen neden kapattinki imonu? Evit bizimki telefon tamircisi😐bi yanim soyle gitsin diyo bi yanimda bunu nasi soylicen ayol diyo😩herneysen son kararin soylememek en iyisi bu ..bide dun disari ciktik dolasmaya hava guzel diye aniden kendisi yarin imo acaris tamammi dedi...neden oyle dedin dedim ..seni kirmak uzmek mutsuz gormek istemiyorum dedi😇ulkerime sende selma soyle ..siz nerden konusuyosunuzki? Evet eylül halen yok😢 diger kizlarinda hepsi bi yerlerde😐

    AsuCaniM günaydin☺nasilsin bugün? Seninde mutsuz olmak icin hicbi sebebin olmasin inşallah😙enişteyle iyi gidiyo herşey cok guzel ..dugune az kaldi ama ben bi tuhaf oluyom yau🙈🙈🙈
    Heya bende o durum bugunlerde daha fazla oluyo..canim buyukce portakal ceekti simdi😋herneysen sebi seviyorum CanDostum😚😚😚😚😚😚😚😚

    Günaydin bro aga 😂nasilsin arzu? Senin dugun ne zaman? Elbise dikinicemde😆hih

    Herneysen herkese bol mutluluklu kazanci sevincli uykulu gunler😊

    YanıtlaSil
  46. Serpilim tekrardan gecmis olsun bitanem kiyamam sana ya kendine dikkat et bal damlam opuyorum seni :)

    Aygulum ay isigim gunaydin canim :) Iyiyim bugunde cok sukur sen nasilsin? Enisteyle araniz hep iyi olsun insallah :) dugune az kaldi derken ;) 2019 da degilmiydi erkene mi aldiniz? Kiz benimde canim portakal cekiyor dunden az once anneme gelende portakal al dedim :)

    YanıtlaSil
  47. Arkey Madhubala16 Eylül 2018 13:09

    Asım .Aygul um ben çok ıyıyım.Sızlerın de ıyı olmanıza çok sevındım.Hepınızı çok sevıyorum.Hep mutlu olun.

    YanıtlaSil
  48. Aygulum bende seni cok cok cok ama coooook Seviyorum Can parcam kiymetli dostum Ay isigim :)

    YanıtlaSil
  49. Serpilim tekrardan gecmis olsun..bidahada olmasin☺

    AsiCanim hayir erkene almadik ayni gun ama bi sene kadar kaldi ..benim beyin hazir degil erken evlilige😂😂ne bileyim dusundukce tuhaf oluyorum benden bi gelin iyi bi eş olurmu diye..ben daha kendimi kucuk hissediyorum evlenmek aorumluluk isteyen bisey 😧ama mutluyum 😊senindemi canin portakal cekti ..puff yiyelim ozaman bide caya onun kabugunu atip icsek ...Sende hep iyi ve mutlu ol AsiCaNiM


    Oyle sesini ozledimki..bana aygülum diyisini..biricigim dedigin seslerin yankilaniyo kulaklarimda..seni ozledim seni ozledim nefesim Eylülüm😘😘😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  50. Serpilim sende hep iyi mutlu ol bal damlam kalbi guzel dostum :)

    YanıtlaSil
  51. Aa burdasin asim ayni andayis😊

    YanıtlaSil
  52. Günaydınlar cümleten😁 tüm kızlar ve Ekrem abi , Engin abi iyi hafta sonları:)
    Serpilim geçmiş olsun. Hemen taburcu oldun mu şimdi? Yoksa hala hastanedemisin? Seni çok seviyorum😘

    Selam Aygül. 29 kasıma hazırlanmaya başla. Ya aslında bizim tarafınki 27 sine olur. Ona hazırlan🙄 Aynur banko yatıya falan gelmek zorunda. Baharda sözümde gelmediği için söz verdi düğününe gelicem diye. Sizden oradan Jennetle beraber gelin😁 Jenonunkine gelemem ama bende seninkine gelirim seneye🙄 önceden beni tanıtman lazım tabi😓

    YanıtlaSil
  53. Haaa anladim Aygulum :) senden neden iyi bir es olmasin bitanem bence cok guzel olur onemli olan mutlulukdur madem mutlusun o zaman iyi bir esde olursun ve en onemlisi bir birinize olan sayginiz aranizda saygi anlayis ve guven olduktan sonra o evlilik asla sarsilmaz hep mutlu olursunuz evlilik oncesi herkesde olur oyle dusunceler gisacasi senden iyi bir es kesinlikle olur :) evet gel beraber yeriz

    YanıtlaSil
  54. Evet burdayim Ay isigim

    Sana iyi hafta sonlari Arzum

    YanıtlaSil
  55. Arkey Madhubala16 Eylül 2018 13:33

    Arzum akşam bırden bıre çok kotu oldum.Şimdı turp gıbıyım.Ben de anlamadım.Ama şimdı superım.Evdeyım.Tesekkurler canım

    YanıtlaSil
  56. Mutluyum Asim..herwey cok guzel..benim icinde en onemlisi saygi..ben başimin beni sevdigi seklini sevdim ..bizim buralarda simarik kendini begenmis bi iki kizla takildigi icin kendini kerem bursin sanalar var😂😂😂 hehe ama enisteniz hic oyle degil..ikimiz birbirimizin dilinden cok iyi anliyorus sadece onu hayal kirikligina ugratmam istemem..ben biraz inatciyim bazen ters ters harekwtlerim var inadina ..bu huyunu torpiluyorum yavascadan 😆

    YanıtlaSil
  57. Hm anladım Serpilim😁 Çok şükür çabuk geçmiş:)
    Yarın okullar açılıyor. Çocuklarını özledin mi

    YanıtlaSil
  58. Sağol lan😉Mrs.Vaccine😏

    YanıtlaSil
  59. Asi Aygun ¤ AyAy Ay isigim ¤16 Eylül 2018 13:54

    Bak kendi yanlisini biliyorsun iste Aygulum ve duzeltmeye calisiyorsun bu guzel bir sey buda senin nasil iyi es olacagini gosterir ben kacar Aygulum annem evde yok yemek isi bana kaldi :( hic havamda da degilim ben sadece beynime dustuyu zaman yemek bisirmesini severim :D kocaman kocaman opuyorum ;)

    YanıtlaSil